Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Ford S-MAX II

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Ford S-MAX II 1.5 EcoBoost Start/Stopp 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 168 KM / 252 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 186 KM / 283 Nm +26 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 176 KM / 266 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford S-MAX II 1.5 EcoBoost Start/Stopp 165 KM 121 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 165 KM   |   Moment obrotowy: 242 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 165 KM / 242 Nm Chip: 173 KM / 254 Nm +8 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 165 KM / 242 Nm Chip: 191 KM / 286 Nm +26 KM / +44 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 165 KM / 242 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 165 KM / 242 Nm Chip: 182 KM / 269 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford S-MAX II 2.0 EcoBoost Start/Stopp 240 KM 177 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 340 Nm Chip: 252 KM / 357 Nm +12 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 340 Nm Chip: 278 KM / 401 Nm +38 KM / +61 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 240 KM / 340 Nm Chip: 264 KM / 377 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX II 2.0 EcoBlue 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 340 Nm Chip: 130 KM / 374 Nm +10 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 340 Nm Chip: 150 KM / 428 Nm +30 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 340 Nm Chip: 138 KM / 401 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 310 Nm Chip: 130 KM / 341 Nm +10 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 310 Nm Chip: 150 KM / 391 Nm +30 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 120 KM / 310 Nm Chip: 138 KM / 366 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX II 2.0 EcoBlue 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX II 2.0 EcoBlue 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 162 KM / 407 Nm +12 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 188 KM / 466 Nm +38 KM / +96 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 370 Nm Chip: 173 KM / 437 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 150 KM 110 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 162 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 188 KM / 441 Nm +38 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 173 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 162 KM / 385 Nm +12 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 188 KM / 441 Nm +38 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 150 KM / 350 Nm Chip: 173 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX II 2.0 EcoBlue 180 KM 140 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 194 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 225 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 207 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX II 2.0 EcoBlue 180 KM 140 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 194 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 225 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 207 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 180 KM 132 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 194 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 225 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 207 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 180 KM 132 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 194 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 225 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 207 KM / 472 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 210 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 210 KM / 450 Nm Chip: 223 KM / 486 Nm +13 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 210 KM / 450 Nm Chip: 242 KM / 531 Nm +32 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 210 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 210 KM / 450 Nm Chip: 235 KM / 518 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford S-MAX II 2.0 EcoBlue Bi-Turbo 240 KM 177 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 500 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 500 Nm Chip: 254 KM / 540 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 500 Nm Chip: 276 KM / 590 Nm +36 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 500 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 240 KM / 500 Nm Chip: 269 KM / 575 Nm Koszt: 2200 zł