poniedziałek - piątek:
8
00
- 16
00
sobota - niedziela:
nieczynne
pn-pt:
8
00
- 16
00
sb-nd:
nieczynne
Centrala:
604 913 772
Agro /
TIR:
788 311 001
biuro@v-tuning.pl
agro@v-tuning.pl
Partnerzy
0
/
0,00 zł
V-Tuning
Informacje o firmie
Jak działamy?
Współpraca
Oferta współpracy
Serwis plików online
Narzędzia i oprogramowanie
Szkolenia: Tuning, programowanie
Legalność
Gwarancja
Spacer Wirtualny 360°
Katalog mocy
Usługi
Wszystkie usługi
Chip tuning na gwarancji
V-Tuning Power Deck
Lista kodów DTC/OBD
Cennik
Serwis DPF
Allegro
F.A.Q.
Blog
Artykuły
Modyfikacje w Leżajsku
Samochody osobowe
Samochody dostawcze
TIR - samochody ciężarowe
AGRO - pojazdy rolnicze
Maszyny budowlane
ATV, UTV - quady
Usługi w oddziałach
Kody błędów OBD/DTC
Sklep
Narzędzia do Chip Tuningu
Alientech
Dimsport
MagicMotorsport
Power Deck
Chip Tuning na gwarancji
Chemia warsztatowa
Odzież i akcesoria
Odzież
Akcesoria
Hamownie
Testery Diagnostyczne
Szkolenia
Usługi edycji oprogramowania
Regulamin sklepu
Pliki oryginalne ECU
Pliki oryginalne ECU, ORI
Pliki oryginalne SGO, FRF
Wyszukaj plik
Cennik
Kontakt
Informacje kontaktowe
Oddziały V-Tuning
Rezerwacja online
Strefa klienta
Wyznacz trasę
Szukaj
Szukaj
0
Katalog mocy
Katalog mocy
Ford
S-MAX
Ford S-MAX
Marka
Abarth
Ag-Chem
AGCO
Agrifac
Aiways
Alfa Romeo
AlphaSports
ALPINA
Alpine
Amazone
Apache
Arbos
Arctic Cat
Artega
Aston Martin
Astra
Audi
Avia
Bennche
Bentley
Berthoud
BMW
Bobcat
Bombardier
Bonetti
Borgward
Brilliance
Bugatti
Cadillac
Can-Am
Case IH
Caterpillar
CFMOTO
Challenger
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Claas
Crystal Traktor
Cub Cadet
CUPRA
Dacia
Daewoo
DAF
Daihatsu
Dammann
Deutz Fahr
Dieci
DitchWitch
Dnipro
Dodge
Donkervoort
DOOSAN
DS Automobiles
E-ton
e.GO Mobile
Faresin
Fendt
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Freightliner
Gehl
Gleaner
Grimme
Gumpert
GVM
Hagie
Hardi
Hisun
Holmer
Honda
Hummer
Hürlimann
Hyosung
Hyundai
Hyundai Precision
Infiniti
International Trucks
Irisbus
Isuzu
Iveco
Jaguar
JCB
Jeep
Jiangling
John Deere
Karabag
Kawasaki
Kenworth
KIA
KIOTI
Koenigsegg
Komatsu
Krone
KTM
Kubota
Kymco
Lada
Lamborghini
Lamborghini
Lancia
Land Pride
Land Rover
Landini
Lexus
Lindner
Lotus
Mack
Mahindra
MAN
Manitou
Maserati
Massey Ferguson
Maybach
Mazda
McCormick
McLaren
Mercedes
Merlo
MG
Micro
Miller
MINI
Mitsubishi
Morgan
New Holland
Nissan
Opel
OXBO
Pagani
Peterbilt
Peugeot
Piaggio
Polaris
Polestar
Ponsse
Porsche
Proton
QLINK
Renault
Rolls-Royce
Rover
Saab
SAM
Same
Sampo Rosenlew
Scania
SEAT
Siloking
Skoda
smart
Sono Motors
Sor
SsangYong
SSR Motorsports
Sterling
Steyr
Subaru
Suzuki
SYM
Tatra
Tatra
Tecnoma
Terex-fuchs
Tesla
Textron Off Road
Tomberlin
Toyota
United Motors
Valmet Komatsu
Valtra
VDL Bus
Vento
Versatile
Volkswagen
Volvo
Wacker Neuson
Wiesmann
Yamaha
Zetor
Kategoria
Model
Commander
Commander E
Commander MAX
Defender
Defender 6X6 DPS
Defender MAX
DS
Maverick
Maverick MAX
Maverick Sport
Maverick Sport Max
Maverick Trail
Maverick X3
Maverick X3 MAX
Outlander
Outlander 6x6
Outlander L
Outlander L MAX
Outlander MAX
Outlander MAX 6x6
Outlander MAX XT
Outlander MAX XT-P
Outlander X mr
Outlander X xc
Outlander XT
Outlander XT-P
Rally
Renegade
Generacja
Paliwo
Silnik
powrót do listy modeli Ford
Lista generacji
S-MAX I
silniki:
25
S-MAX II
silniki:
15
Filtruj wyniki:
benzyna
Ford S-MAX I 2.0 145 KM 107 kW manual
Oryginał:
145 KM / 185 Nm
Eko tuning:
149 KM / 191 Nm
Chip tuning:
154 KM / 200 Nm
benzyna
Ford S-MAX I 2.0 FFV 145 KM 107 kW manual
Oryginał:
145 KM / 185 Nm
Eko tuning:
149 KM / 191 Nm
Chip tuning:
154 KM / 200 Nm
benzyna
Ford S-MAX I 2.0 Flexifuel 145 KM 107 kW manual
Oryginał:
145 KM / 185 Nm
Eko tuning:
149 KM / 191 Nm
Chip tuning:
154 KM / 200 Nm
benzyna
Ford S-MAX I 1.6 EcoBoost 160 KM 118 kW manual
Oryginał:
160 KM / 240 Nm
Eko tuning:
168 KM / 252 Nm
Chip tuning:
186 KM / 283 Nm
Power Deck:
176 KM / 266 Nm
benzyna
Ford S-MAX I 1.6 EcoBoost Start/Stopp 160 KM 118 kW manual
Oryginał:
160 KM / 240 Nm
Eko tuning:
168 KM / 252 Nm
Chip tuning:
186 KM / 283 Nm
Power Deck:
176 KM / 266 Nm
benzyna
Ford S-MAX I 2.3 160 KM 118 kW automat
Oryginał:
160 KM / 208 Nm
Eko tuning:
165 KM / 214 Nm
Chip tuning:
170 KM / 225 Nm
benzyna
Ford S-MAX I 2.0 EcoBoost 203 KM 149 kW DSG
Oryginał:
203 KM / 300 Nm
Eko tuning:
213 KM / 315 Nm
Chip tuning:
235 KM / 354 Nm
Power Deck:
223 KM / 333 Nm
benzyna
Ford S-MAX I 2.0 EcoBoost 203 KM 149 kW manual
Oryginał:
203 KM / 300 Nm
Eko tuning:
213 KM / 315 Nm
Chip tuning:
235 KM / 354 Nm
Power Deck:
223 KM / 333 Nm
benzyna
Ford S-MAX I 2.5 220 KM 162 kW manual
Oryginał:
220 KM / 320 Nm
Eko tuning:
231 KM / 336 Nm
Chip tuning:
255 KM / 378 Nm
benzyna
Ford S-MAX I 2.0 EcoBoost 240 KM 176 kW DSG
Oryginał:
240 KM / 340 Nm
Eko tuning:
252 KM / 357 Nm
Chip tuning:
278 KM / 401 Nm
Power Deck:
264 KM / 377 Nm
benzyna
Ford S-MAX I 2.0 EcoBoost 240 KM 176 kW manual
Oryginał:
240 KM / 340 Nm
Eko tuning:
252 KM / 357 Nm
Chip tuning:
278 KM / 401 Nm
Power Deck:
264 KM / 377 Nm
diesel
Ford S-MAX I 1.6 TDCi Start/Stopp 115 KM 85 kW manual
Oryginał:
115 KM / 270 Nm
Eko tuning:
124 KM / 297 Nm
Chip tuning:
144 KM / 340 Nm
Power Deck:
132 KM / 319 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.0 TDCi 116 KM 85 kW manual
Oryginał:
116 KM / 300 Nm
Eko tuning:
125 KM / 330 Nm
Chip tuning:
145 KM / 378 Nm
Power Deck:
133 KM / 354 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual
Oryginał:
116 KM / 300 Nm
Eko tuning:
125 KM / 330 Nm
Chip tuning:
145 KM / 378 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 130 KM 96 kW automat
Oryginał:
130 KM / 320 Nm
Eko tuning:
140 KM / 352 Nm
Chip tuning:
163 KM / 403 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 130 KM 96 kW manual
Oryginał:
130 KM / 320 Nm
Eko tuning:
140 KM / 352 Nm
Chip tuning:
163 KM / 403 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.0 TDCi 140 KM 103 kW DSG
Oryginał:
140 KM / 320 Nm
Eko tuning:
151 KM / 352 Nm
Chip tuning:
175 KM / 403 Nm
Power Deck:
161 KM / 378 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.0 TDCi 140 KM 103 kW manual
Oryginał:
140 KM / 320 Nm
Eko tuning:
151 KM / 352 Nm
Chip tuning:
175 KM / 403 Nm
Power Deck:
161 KM / 378 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 140 KM 103 kW automat
Oryginał:
140 KM / 320 Nm
Eko tuning:
151 KM / 352 Nm
Chip tuning:
175 KM / 403 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 140 KM 103 kW manual
Oryginał:
140 KM / 320 Nm
Eko tuning:
151 KM / 352 Nm
Chip tuning:
175 KM / 403 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG
Oryginał:
163 KM / 340 Nm
Eko tuning:
176 KM / 374 Nm
Chip tuning:
204 KM / 428 Nm
Power Deck:
187 KM / 401 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.0 TDCi 163 KM 120 kW manual
Oryginał:
163 KM / 340 Nm
Eko tuning:
176 KM / 374 Nm
Chip tuning:
204 KM / 428 Nm
Power Deck:
187 KM / 401 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.2 TDCi DPF 175 KM 129 kW manual
Oryginał:
175 KM / 400 Nm
Eko tuning:
189 KM / 440 Nm
Chip tuning:
219 KM / 504 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat
Oryginał:
200 KM / 420 Nm
Eko tuning:
216 KM / 462 Nm
Chip tuning:
250 KM / 529 Nm
Power Deck:
230 KM / 496 Nm
diesel
Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW manual
Oryginał:
200 KM / 420 Nm
Eko tuning:
216 KM / 462 Nm
Chip tuning:
250 KM / 529 Nm
Power Deck:
230 KM / 496 Nm
benzyna
Ford S-MAX II 1.5 EcoBoost Start/Stopp 160 KM 118 kW manual
Oryginał:
160 KM / 240 Nm
Eko tuning:
168 KM / 252 Nm
Chip tuning:
186 KM / 283 Nm
Power Deck:
176 KM / 266 Nm
benzyna
Ford S-MAX II 1.5 EcoBoost Start/Stopp 165 KM 121 kW manual
Oryginał:
165 KM / 242 Nm
Eko tuning:
173 KM / 254 Nm
Chip tuning:
191 KM / 286 Nm
Power Deck:
182 KM / 269 Nm
benzyna
Ford S-MAX II 2.0 EcoBoost Start/Stopp 240 KM 177 kW automat
Oryginał:
240 KM / 340 Nm
Eko tuning:
252 KM / 357 Nm
Chip tuning:
278 KM / 401 Nm
Power Deck:
264 KM / 377 Nm
diesel
Ford S-MAX II 2.0 EcoBlue 120 KM 88 kW manual
Oryginał:
120 KM / 340 Nm
Eko tuning:
130 KM / 374 Nm
Chip tuning:
150 KM / 428 Nm
Power Deck:
138 KM / 401 Nm
diesel
Ford S-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 120 KM 88 kW manual
Oryginał:
120 KM / 310 Nm
Eko tuning:
130 KM / 341 Nm
Chip tuning:
150 KM / 391 Nm
Power Deck:
138 KM / 366 Nm
diesel
Ford S-MAX II 2.0 EcoBlue 150 KM 110 kW automat
Oryginał:
150 KM / 370 Nm
Eko tuning:
162 KM / 407 Nm
Chip tuning:
188 KM / 466 Nm
Power Deck:
173 KM / 437 Nm
diesel
Ford S-MAX II 2.0 EcoBlue 150 KM 110 kW manual
Oryginał:
150 KM / 370 Nm
Eko tuning:
162 KM / 407 Nm
Chip tuning:
188 KM / 466 Nm
Power Deck:
173 KM / 437 Nm
diesel
Ford S-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 150 KM 110 kW DSG
Oryginał:
150 KM / 350 Nm
Eko tuning:
162 KM / 385 Nm
Chip tuning:
188 KM / 441 Nm
Power Deck:
173 KM / 413 Nm
diesel
Ford S-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 150 KM 110 kW manual
Oryginał:
150 KM / 350 Nm
Eko tuning:
162 KM / 385 Nm
Chip tuning:
188 KM / 441 Nm
Power Deck:
173 KM / 413 Nm
diesel
Ford S-MAX II 2.0 EcoBlue 180 KM 140 kW automat
Oryginał:
180 KM / 400 Nm
Eko tuning:
194 KM / 440 Nm
Chip tuning:
225 KM / 504 Nm
Power Deck:
207 KM / 472 Nm
diesel
Ford S-MAX II 2.0 EcoBlue 180 KM 140 kW manual
Oryginał:
180 KM / 400 Nm
Eko tuning:
194 KM / 440 Nm
Chip tuning:
225 KM / 504 Nm
Power Deck:
207 KM / 472 Nm
diesel
Ford S-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 180 KM 132 kW DSG
Oryginał:
180 KM / 400 Nm
Eko tuning:
194 KM / 440 Nm
Chip tuning:
225 KM / 504 Nm
Power Deck:
207 KM / 472 Nm
diesel
Ford S-MAX II 2.0 TDCi Start/Stopp 180 KM 132 kW manual
Oryginał:
180 KM / 400 Nm
Eko tuning:
194 KM / 440 Nm
Chip tuning:
225 KM / 504 Nm
Power Deck:
207 KM / 472 Nm
diesel
Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG
Oryginał:
210 KM / 450 Nm
Eko tuning:
223 KM / 486 Nm
Chip tuning:
242 KM / 531 Nm
Power Deck:
235 KM / 518 Nm
diesel
Ford S-MAX II 2.0 EcoBlue Bi-Turbo 240 KM 177 kW automat
Oryginał:
240 KM / 500 Nm
Eko tuning:
254 KM / 540 Nm
Chip tuning:
276 KM / 590 Nm
Power Deck:
269 KM / 575 Nm