Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Ford Mustang 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Convertible 2.3 EcoBoost 290 KM 213 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 290 KM   |   Moment obrotowy: 440 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 290 KM / 440 Nm Chip: 305 KM / 462 Nm +15 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 290 KM / 440 Nm Chip: 336 KM / 519 Nm +46 KM / +79 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 290 KM / 440 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 290 KM / 440 Nm Chip: 319 KM / 488 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Convertible 2.3 EcoBoost 290 KM 213 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 290 KM   |   Moment obrotowy: 440 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 290 KM / 440 Nm Chip: 305 KM / 462 Nm +15 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 290 KM / 440 Nm Chip: 336 KM / 519 Nm +46 KM / +79 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 290 KM / 440 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 290 KM / 440 Nm Chip: 319 KM / 488 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Fastback 2.3 EcoBoost 290 KM 213 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 290 KM   |   Moment obrotowy: 440 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 290 KM / 440 Nm Chip: 305 KM / 462 Nm +15 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 290 KM / 440 Nm Chip: 336 KM / 519 Nm +46 KM / +79 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 290 KM / 440 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 290 KM / 440 Nm Chip: 319 KM / 488 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Fastback 2.3 EcoBoost 290 KM 213 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 290 KM   |   Moment obrotowy: 440 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 290 KM / 440 Nm Chip: 305 KM / 462 Nm +15 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 290 KM / 440 Nm Chip: 336 KM / 519 Nm +46 KM / +79 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 290 KM / 440 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 290 KM / 440 Nm Chip: 319 KM / 488 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Convertible 2.3 EcoBoost 317 KM 233 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 317 KM   |   Moment obrotowy: 432 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 317 KM / 432 Nm Chip: 333 KM / 454 Nm +16 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 317 KM / 432 Nm Chip: 368 KM / 510 Nm +51 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 317 KM / 432 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 317 KM / 432 Nm Chip: 349 KM / 480 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Convertible 2.3 EcoBoost 317 KM 233 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 317 KM   |   Moment obrotowy: 432 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 317 KM / 432 Nm Chip: 333 KM / 454 Nm +16 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 317 KM / 432 Nm Chip: 368 KM / 510 Nm +51 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 317 KM / 432 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 317 KM / 432 Nm Chip: 349 KM / 480 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Fastback 2.3 EcoBoost 317 KM 233 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 317 KM   |   Moment obrotowy: 432 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 317 KM / 432 Nm Chip: 333 KM / 454 Nm +16 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 317 KM / 432 Nm Chip: 368 KM / 510 Nm +51 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 317 KM / 432 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 317 KM / 432 Nm Chip: 349 KM / 480 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Fastback 2.3 EcoBoost 317 KM 233 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 317 KM   |   Moment obrotowy: 432 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 317 KM / 432 Nm Chip: 333 KM / 454 Nm +16 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 317 KM / 432 Nm Chip: 368 KM / 510 Nm +51 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 317 KM / 432 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 317 KM / 432 Nm Chip: 349 KM / 480 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Convertible 5.0 Ti-VCT V8 421 KM 310 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 421 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 421 KM / 530 Nm Chip: 434 KM / 546 Nm +13 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 421 KM / 530 Nm Chip: 446 KM / 572 Nm +25 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 421 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Convertible 5.0 Ti-VCT V8 421 KM 310 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 421 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 421 KM / 530 Nm Chip: 434 KM / 546 Nm +13 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 421 KM / 530 Nm Chip: 446 KM / 572 Nm +25 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 421 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Fastback 5.0 Ti-VCT V8 421 KM 310 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 421 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 421 KM / 530 Nm Chip: 434 KM / 546 Nm +13 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 421 KM / 530 Nm Chip: 446 KM / 572 Nm +25 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 421 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Fastback 5.0 Ti-VCT V8 421 KM 310 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 421 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 421 KM / 530 Nm Chip: 434 KM / 546 Nm +13 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 421 KM / 530 Nm Chip: 446 KM / 572 Nm +25 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 421 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Convertible 5.0 Ti-VCT V8 450 KM 331 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 529 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 529 Nm Chip: 464 KM / 545 Nm +14 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 529 Nm Chip: 477 KM / 571 Nm +27 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 529 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Convertible 5.0 Ti-VCT V8 450 KM 331 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 529 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 529 Nm Chip: 464 KM / 545 Nm +14 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 529 Nm Chip: 477 KM / 571 Nm +27 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 529 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Fastback 5.0 Ti-VCT V8 450 KM 331 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 529 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 529 Nm Chip: 464 KM / 545 Nm +14 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 529 Nm Chip: 477 KM / 571 Nm +27 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 529 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Fastback 5.0 Ti-VCT V8 450 KM 331 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 450 KM   |   Moment obrotowy: 529 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 450 KM / 529 Nm Chip: 464 KM / 545 Nm +14 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 450 KM / 529 Nm Chip: 477 KM / 571 Nm +27 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 450 KM / 529 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Mustang 1 gen. Fastback 5.0 Ti-VCT V8 460 KM 338 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 460 KM   |   Moment obrotowy: 529 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 460 KM / 529 Nm Chip: 474 KM / 545 Nm +14 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 460 KM / 529 Nm Chip: 488 KM / 571 Nm +28 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 460 KM / 529 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna