Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Ford Galaxy I

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Ford Galaxy I 2.0 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 170 Nm Chip: 118 KM / 175 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 170 Nm Chip: 122 KM / 184 Nm +7 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Galaxy I 2.3 16V 140 KM 103 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 144 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 148 KM / 216 Nm +8 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Galaxy I 2.3 16V 140 KM 103 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 144 KM / 206 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 200 Nm Chip: 148 KM / 216 Nm +8 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Galaxy I 2.3 16V 145 KM 107 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 203 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 203 Nm Chip: 149 KM / 209 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 203 Nm Chip: 154 KM / 219 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 203 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Galaxy I 2.3 16V 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 203 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 203 Nm Chip: 149 KM / 209 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 203 Nm Chip: 154 KM / 219 Nm +9 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 203 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Galaxy I 2.8 V6 174 KM 128 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 174 KM   |   Moment obrotowy: 235 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 174 KM / 235 Nm Chip: 179 KM / 242 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 174 KM / 235 Nm Chip: 184 KM / 254 Nm +10 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 174 KM / 235 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Galaxy I 2.8 V6 174 KM 128 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 174 KM   |   Moment obrotowy: 235 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 174 KM / 235 Nm Chip: 179 KM / 242 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 174 KM / 235 Nm Chip: 184 KM / 254 Nm +10 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 174 KM / 235 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Galaxy I 2.8 V6 24V 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 265 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 265 Nm Chip: 210 KM / 273 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 265 Nm Chip: 216 KM / 286 Nm +12 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 265 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Galaxy I 2.8 V6 24V 204 KM 150 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 265 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 265 Nm Chip: 210 KM / 273 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 265 Nm Chip: 216 KM / 286 Nm +12 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 265 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Galaxy I 1.9 TDi 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 240 Nm Chip: 97 KM / 264 Nm +7 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 240 Nm Chip: 113 KM / 302 Nm +23 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Galaxy I 1.9 TDI 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 202 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 202 Nm Chip: 97 KM / 222 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 202 Nm Chip: 113 KM / 255 Nm +23 KM / +53 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 202 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Galaxy I 1.9 TDI 110 KM 81 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 235 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 235 Nm Chip: 119 KM / 259 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 235 Nm Chip: 138 KM / 296 Nm +28 KM / +61 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 235 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Galaxy I 1.9 TDI 110 KM 81 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 235 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 235 Nm Chip: 119 KM / 259 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 235 Nm Chip: 138 KM / 296 Nm +28 KM / +61 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 235 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Galaxy I 1.9 TDi 115 KM 85 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 310 Nm Chip: 124 KM / 341 Nm +9 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 310 Nm Chip: 144 KM / 391 Nm +29 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Galaxy I 1.9 TDi 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 310 Nm Chip: 124 KM / 341 Nm +9 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 310 Nm Chip: 144 KM / 391 Nm +29 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Galaxy I 1.9 TDi 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 310 Nm Chip: 140 KM / 341 Nm +10 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 310 Nm Chip: 163 KM / 391 Nm +33 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Galaxy I 1.9 TDi 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 310 Nm Chip: 162 KM / 341 Nm +12 KM / +31 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 310 Nm Chip: 188 KM / 391 Nm +38 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna