Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Ford Focus II

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Ford Focus II Turnier 1.4 80 KM 59 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 80 KM   |   Moment obrotowy: 124 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 80 KM / 124 Nm Chip: 82 KM / 128 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 80 KM / 124 Nm Chip: 85 KM / 134 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 80 KM / 124 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II 1.4 80 KM 59 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 80 KM   |   Moment obrotowy: 124 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 80 KM / 124 Nm Chip: 82 KM / 128 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 80 KM / 124 Nm Chip: 85 KM / 134 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 80 KM / 124 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II Coupe-Cabriolet 1.6 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 150 Nm Chip: 103 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 150 Nm Chip: 106 KM / 162 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II Turnier 1.6 100 KM 74 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 150 Nm Chip: 103 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 150 Nm Chip: 106 KM / 162 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II Turnier 1.6 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 150 Nm Chip: 103 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 150 Nm Chip: 106 KM / 162 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II 1.6 100 KM 74 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 150 Nm Chip: 103 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 150 Nm Chip: 106 KM / 162 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II 1.6 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 150 Nm Chip: 103 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 150 Nm Chip: 106 KM / 162 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II Turnier 1.6 Ti-VCT 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 155 Nm Chip: 118 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 155 Nm Chip: 122 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II 1.6 Ti-VCT 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 155 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 155 Nm Chip: 118 KM / 160 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 155 Nm Chip: 122 KM / 167 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 155 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II Turnier 1.8 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 165 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 165 Nm Chip: 129 KM / 170 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 165 Nm Chip: 133 KM / 178 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 165 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II Turnier 1.8 FFV 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 165 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 165 Nm Chip: 129 KM / 170 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 165 Nm Chip: 133 KM / 178 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 165 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II 1.8 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 165 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 165 Nm Chip: 129 KM / 170 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 165 Nm Chip: 133 KM / 178 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 165 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II 1.8 FFV 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 165 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 165 Nm Chip: 129 KM / 170 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 165 Nm Chip: 133 KM / 178 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 165 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II Coupe-Cabriolet 2.0 145 KM 107 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 149 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II Coupe-Cabriolet 2.0 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 149 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II Turnier 2.0 145 KM 107 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 149 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II Turnier 2.0 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 149 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II 2.0 145 KM 107 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 149 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II 2.0 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 149 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II ST 2.5 225 KM 166 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 225 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 225 KM / 320 Nm Chip: 236 KM / 336 Nm +11 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 225 KM / 320 Nm Chip: 261 KM / 378 Nm +36 KM / +58 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 225 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II RS 2.5 305 KM 224 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 305 KM   |   Moment obrotowy: 440 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 305 KM / 440 Nm Chip: 320 KM / 462 Nm +15 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 305 KM / 440 Nm Chip: 354 KM / 519 Nm +49 KM / +79 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 305 KM / 440 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus II RS500 2.5 350 KM 257 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 460 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 460 Nm Chip: 368 KM / 483 Nm +18 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 460 Nm Chip: 406 KM / 543 Nm +56 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 460 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus II Turnier 1.6 TDCi 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 97 KM / 237 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 113 KM / 271 Nm +23 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 104 KM / 254 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II Turnier 1.6 TDCi DPF 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 97 KM / 237 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 113 KM / 271 Nm +23 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 104 KM / 254 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II 1.6 TDCi 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 97 KM / 237 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 113 KM / 271 Nm +23 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 104 KM / 254 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II 1.6 TDCi DPF 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 97 KM / 237 Nm +7 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 113 KM / 271 Nm +23 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 90 KM / 215 Nm Chip: 104 KM / 254 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II Turnier 1.6 TDCi 109 KM 80 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus II Turnier 1.6 TDCi 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus II Turnier 1.6 TDCi DPF 109 KM 80 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus II Turnier 1.6 TDCi DPF 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II Turnier 1.6 TDCi DPF ECOnetic 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II 1.6 TDCi 109 KM 80 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus II 1.6 TDCi 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus II 1.6 TDCi DPF 109 KM 80 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus II 1.6 TDCi DPF 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II 1.6 TDCi DPF ECOnetic 109 KM 80 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 109 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 118 KM / 264 Nm +9 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 136 KM / 302 Nm +27 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 109 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 109 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 283 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II Turnier 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 265 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 265 Nm Chip: 119 KM / 292 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 265 Nm Chip: 138 KM / 334 Nm +28 KM / +69 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 265 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 110 KM / 265 Nm Chip: 127 KM / 313 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II 2.0 TDCi DPF 110 KM 81 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 110 KM   |   Moment obrotowy: 265 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 110 KM / 265 Nm Chip: 119 KM / 292 Nm +9 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 110 KM / 265 Nm Chip: 138 KM / 334 Nm +28 KM / +69 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 110 KM / 265 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 110 KM / 265 Nm Chip: 127 KM / 313 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II Turnier 1.8 TDCi 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 280 Nm Chip: 124 KM / 308 Nm +9 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 280 Nm Chip: 144 KM / 353 Nm +29 KM / +73 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus II 1.8 TDCi 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 280 Nm Chip: 124 KM / 308 Nm +9 KM / +28 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 280 Nm Chip: 144 KM / 353 Nm +29 KM / +73 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus II Coupe-Cabriolet 2.0 TDCi DPF 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus II Turnier 2.0 TDCi 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus II Turnier 2.0 TDCi DPF 136 KM 100 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II Turnier 2.0 TDCi DPF 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II 2.0 TDCi 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus II 2.0 TDCi DPF 136 KM 100 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Ford Focus II 2.0 TDCi DPF 136 KM 100 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 136 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 136 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 156 KM / 378 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
gaz Ford Focus II 2.0 CNG 126 KM 93 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 126 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 126 KM / 185 Nm Chip: 130 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 126 KM / 185 Nm Chip: 134 KM / 200 Nm +8 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 126 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Ford Focus II Turnier 2.0 LPG 140 KM 104 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 178 Nm Chip: 144 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 178 Nm Chip: 148 KM / 192 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Ford Focus II 2.0 LPG 140 KM 104 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 140 KM / 178 Nm Chip: 144 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 140 KM / 178 Nm Chip: 148 KM / 192 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 140 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Ford Focus II Turnier 2.0 LPG 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 149 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Ford Focus II 2.0 CNG 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 149 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Ford Focus II 2.0 LPG 145 KM 107 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 149 KM / 191 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 145 KM / 185 Nm Chip: 154 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 145 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna