Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Ford Focus I

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Ford Focus I Turnier 1.4 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 123 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 123 Nm Chip: 77 KM / 127 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 123 Nm Chip: 80 KM / 133 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 123 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I 1.4 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 123 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 123 Nm Chip: 77 KM / 127 Nm +2 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 123 Nm Chip: 80 KM / 133 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 123 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I Turnier 1.6 100 KM 74 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 145 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 145 Nm Chip: 103 KM / 149 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 145 Nm Chip: 106 KM / 157 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 145 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I Turnier 1.6 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 145 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 145 Nm Chip: 103 KM / 149 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 145 Nm Chip: 106 KM / 157 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 145 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I 1.6 100 KM 74 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 145 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 145 Nm Chip: 103 KM / 149 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 145 Nm Chip: 106 KM / 157 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 145 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I 1.6 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 145 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 145 Nm Chip: 103 KM / 149 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 145 Nm Chip: 106 KM / 157 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 145 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I Turnier 1.8 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 118 KM / 165 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 122 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I 1.8 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 118 KM / 165 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 122 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I Turnier 2.0 130 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 178 Nm Chip: 134 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 178 Nm Chip: 138 KM / 192 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I Turnier 2.0 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 178 Nm Chip: 134 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 178 Nm Chip: 138 KM / 192 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I 2.0 130 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 178 Nm Chip: 134 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 178 Nm Chip: 138 KM / 192 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I 2.0 130 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 178 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 130 KM / 178 Nm Chip: 134 KM / 183 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 130 KM / 178 Nm Chip: 138 KM / 192 Nm +8 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 130 KM / 178 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I Turnier ST170 2.0 173 KM 127 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 173 KM   |   Moment obrotowy: 196 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 173 KM / 196 Nm Chip: 178 KM / 202 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 173 KM / 196 Nm Chip: 183 KM / 212 Nm +10 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 173 KM / 196 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I ST170 2.0 173 KM 127 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 173 KM   |   Moment obrotowy: 196 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 173 KM / 196 Nm Chip: 178 KM / 202 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 173 KM / 196 Nm Chip: 183 KM / 212 Nm +10 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 173 KM / 196 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Focus I RS 2.0 215 KM 158 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 215 KM   |   Moment obrotowy: 310 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 215 KM / 310 Nm Chip: 226 KM / 326 Nm +11 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 215 KM / 310 Nm Chip: 249 KM / 366 Nm +34 KM / +56 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 215 KM / 310 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus I Turnier 1.8 TD 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 200 Nm Chip: 81 KM / 220 Nm +6 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 200 Nm Chip: 94 KM / 252 Nm +19 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus I Turnier 1.8 TDDi 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 175 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 175 Nm Chip: 81 KM / 193 Nm +6 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 175 Nm Chip: 94 KM / 221 Nm +19 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 175 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus I 1.8 TD 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 175 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 175 Nm Chip: 81 KM / 193 Nm +6 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 175 Nm Chip: 94 KM / 221 Nm +19 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 175 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus I 1.8 TDDi 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 175 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 175 Nm Chip: 81 KM / 193 Nm +6 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 175 Nm Chip: 94 KM / 221 Nm +19 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 175 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus I Turnier 1.8 TD 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus I Turnier 1.8 TDDi 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus I 1.8 TD 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus I 1.8 TDDi 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 200 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 97 KM / 220 Nm +7 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 200 Nm Chip: 113 KM / 252 Nm +23 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 200 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus I Turnier 1.8 TDCi 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 240 Nm Chip: 108 KM / 264 Nm +8 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 302 Nm +25 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus I 1.8 TDCi 100 KM 74 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 100 KM / 240 Nm Chip: 108 KM / 264 Nm +8 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 100 KM / 240 Nm Chip: 125 KM / 302 Nm +25 KM / +62 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 100 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus I Turnier 1.8 TDCi 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 250 Nm Chip: 124 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 250 Nm Chip: 144 KM / 315 Nm +29 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Focus I 1.8 TDCi 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 250 Nm Chip: 124 KM / 275 Nm +9 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 250 Nm Chip: 144 KM / 315 Nm +29 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Ford Focus I Turnier 1.8 CNG 102 KM 75 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 102 KM   |   Moment obrotowy: 140 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 102 KM / 140 Nm Chip: 105 KM / 144 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 102 KM / 140 Nm Chip: 108 KM / 151 Nm +6 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 102 KM / 140 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
gaz Ford Focus I Turnier 1.8 CNG 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 118 KM / 165 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 122 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna