Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Ford Escort V

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Ford Escort V Turnier 1.3 60 KM 44 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 60 KM   |   Moment obrotowy: 103 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 60 KM / 103 Nm Chip: 62 KM / 106 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 60 KM / 103 Nm Chip: 64 KM / 111 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 60 KM / 103 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V 1.3 60 KM 44 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 60 KM   |   Moment obrotowy: 101 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 60 KM / 101 Nm Chip: 62 KM / 104 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 60 KM / 101 Nm Chip: 64 KM / 109 Nm +4 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 60 KM / 101 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V Cabriolet 1.4 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 109 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 109 Nm Chip: 77 KM / 112 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 109 Nm Chip: 80 KM / 118 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 109 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V Express Kastenwagen 1.4 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 109 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 109 Nm Chip: 77 KM / 112 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 109 Nm Chip: 80 KM / 118 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 109 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V Turnier 1.4 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 109 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 109 Nm Chip: 77 KM / 112 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 109 Nm Chip: 80 KM / 118 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 109 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V 1.4 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 109 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 109 Nm Chip: 77 KM / 112 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 109 Nm Chip: 80 KM / 118 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 109 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V Cabriolet 1.6 16V 88 KM 65 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 88 KM   |   Moment obrotowy: 130 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 88 KM / 130 Nm Chip: 91 KM / 134 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 88 KM / 130 Nm Chip: 93 KM / 140 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 88 KM / 130 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V Turnier 1.6 16V 88 KM 65 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 88 KM   |   Moment obrotowy: 130 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 88 KM / 130 Nm Chip: 91 KM / 134 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 88 KM / 130 Nm Chip: 93 KM / 140 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 88 KM / 130 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V 1.6 16V 88 KM 65 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 88 KM   |   Moment obrotowy: 130 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 88 KM / 130 Nm Chip: 91 KM / 134 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 88 KM / 130 Nm Chip: 93 KM / 140 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 88 KM / 130 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V Cabriolet 1.6 16V 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 130 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 130 Nm Chip: 93 KM / 134 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 130 Nm Chip: 95 KM / 140 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 130 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V Turnier 1.6 16V 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 130 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 130 Nm Chip: 93 KM / 134 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 130 Nm Chip: 95 KM / 140 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 130 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V 1.6 16V 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 130 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 130 Nm Chip: 93 KM / 134 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 130 Nm Chip: 95 KM / 140 Nm +5 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 130 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V Cabriolet 1.8 16V 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 153 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 153 Nm Chip: 108 KM / 158 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 153 Nm Chip: 111 KM / 165 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 153 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V Turnier 1.8 16V 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 153 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 153 Nm Chip: 108 KM / 158 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 153 Nm Chip: 111 KM / 165 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 153 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V 1.8 16V 105 KM 77 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 105 KM   |   Moment obrotowy: 153 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 105 KM / 153 Nm Chip: 108 KM / 158 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 105 KM / 153 Nm Chip: 111 KM / 165 Nm +6 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 105 KM / 153 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V Cabriolet 1.8 16V 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 118 KM / 165 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 122 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V Cabriolet 1.8 16V 115 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 118 KM / 165 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 122 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V Turnier 1.8 16V 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 118 KM / 165 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 122 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V 1.8 16V 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 118 KM / 165 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 160 Nm Chip: 122 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Ford Escort V RS2000 2.0 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 190 Nm Chip: 155 KM / 196 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 190 Nm Chip: 159 KM / 205 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Escort V Express Kastenwagen 1.8 TD 60 KM 44 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 60 KM   |   Moment obrotowy: 110 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 60 KM / 110 Nm Chip: 65 KM / 121 Nm +5 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 60 KM / 110 Nm Chip: 75 KM / 139 Nm +15 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 60 KM / 110 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Escort V Turnier 1.8 D 60 KM 44 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 60 KM   |   Moment obrotowy: 110 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 60 KM / 110 Nm Chip: 62 KM / 113 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 60 KM / 110 Nm Chip: 65 KM / 119 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 60 KM / 110 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Escort V 1.8 D 60 KM 44 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 60 KM   |   Moment obrotowy: 110 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 60 KM / 110 Nm Chip: 62 KM / 113 Nm +2 KM / +3 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 60 KM / 110 Nm Chip: 65 KM / 119 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 60 KM / 110 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Escort V Express Kastenwagen 1.8 TD 70 KM 51 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 70 KM   |   Moment obrotowy: 135 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 70 KM / 135 Nm Chip: 76 KM / 149 Nm +6 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 70 KM / 135 Nm Chip: 88 KM / 170 Nm +18 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 70 KM / 135 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Escort V Turnier 1.8 TD 70 KM 51 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 70 KM   |   Moment obrotowy: 135 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 70 KM / 135 Nm Chip: 76 KM / 149 Nm +6 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 70 KM / 135 Nm Chip: 88 KM / 170 Nm +18 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 70 KM / 135 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Escort V 1.8 TD 70 KM 51 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 70 KM   |   Moment obrotowy: 135 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 70 KM / 135 Nm Chip: 76 KM / 149 Nm +6 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 70 KM / 135 Nm Chip: 88 KM / 170 Nm +18 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 70 KM / 135 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Escort V Cabriolet 1.8 TD 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 180 Nm Chip: 97 KM / 198 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 180 Nm Chip: 113 KM / 227 Nm +23 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Escort V Turnier 1.8 TD 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 180 Nm Chip: 97 KM / 198 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 180 Nm Chip: 113 KM / 227 Nm +23 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Ford Escort V 1.8 TD 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 180 Nm Chip: 97 KM / 198 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 180 Nm Chip: 113 KM / 227 Nm +23 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna