Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu Chrysler 300C 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Chrysler 300C 1 gen. Touring 2.7 V6 193 KM 142 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 193 KM   |   Moment obrotowy: 257 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 193 KM / 257 Nm Chip: 199 KM / 265 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 193 KM / 257 Nm Chip: 205 KM / 278 Nm +12 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 193 KM / 257 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Chrysler 300C 1 gen. 2.7 V6 193 KM 142 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 193 KM   |   Moment obrotowy: 257 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 193 KM / 257 Nm Chip: 199 KM / 265 Nm +6 KM / +8 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 193 KM / 257 Nm Chip: 205 KM / 278 Nm +12 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 193 KM / 257 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Chrysler 300C 1 gen. Touring 3.5 V6 249 KM 183 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 249 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 249 KM / 340 Nm Chip: 256 KM / 350 Nm +7 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 249 KM / 340 Nm Chip: 264 KM / 367 Nm +15 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 249 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Chrysler 300C 1 gen. 3.5 V6 249 KM 183 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 249 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 249 KM / 340 Nm Chip: 256 KM / 350 Nm +7 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 249 KM / 340 Nm Chip: 264 KM / 367 Nm +15 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 249 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Chrysler 300C 1 gen. Touring 5.7 V8 340 KM 250 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 340 KM   |   Moment obrotowy: 525 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 340 KM / 525 Nm Chip: 350 KM / 541 Nm +10 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 340 KM / 525 Nm Chip: 360 KM / 567 Nm +20 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 340 KM / 525 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Chrysler 300C 1 gen. 5.7 V8 340 KM 250 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 340 KM   |   Moment obrotowy: 525 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 340 KM / 525 Nm Chip: 350 KM / 541 Nm +10 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 340 KM / 525 Nm Chip: 360 KM / 567 Nm +20 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 340 KM / 525 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Chrysler 300C 1 gen. Touring SRT-8 6.1 431 KM 317 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 431 KM   |   Moment obrotowy: 569 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 431 KM / 569 Nm Chip: 444 KM / 586 Nm +13 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 431 KM / 569 Nm Chip: 457 KM / 615 Nm +26 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 431 KM / 569 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Chrysler 300C 1 gen. SRT-8 6.1 431 KM 317 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 431 KM   |   Moment obrotowy: 569 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 431 KM / 569 Nm Chip: 444 KM / 586 Nm +13 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 431 KM / 569 Nm Chip: 457 KM / 615 Nm +26 KM / +46 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 431 KM / 569 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Chrysler 300C 1 gen. Touring 3.0 CRD 218 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 510 Nm Chip: 235 KM / 561 Nm +17 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 510 Nm Chip: 273 KM / 643 Nm +55 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Chrysler 300C 1 gen. Touring 3.0 CRD DPF 218 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 510 Nm Chip: 235 KM / 561 Nm +17 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 510 Nm Chip: 273 KM / 643 Nm +55 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Chrysler 300C 1 gen. 3.0 CRD 218 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 510 Nm Chip: 235 KM / 561 Nm +17 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 510 Nm Chip: 273 KM / 643 Nm +55 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Chrysler 300C 1 gen. 3.0 CRD DPF 218 KM 160 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 218 KM   |   Moment obrotowy: 510 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 218 KM / 510 Nm Chip: 235 KM / 561 Nm +17 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 218 KM / 510 Nm Chip: 273 KM / 643 Nm +55 KM / +133 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 218 KM / 510 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna