Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Challenger 600 Series Tier 3 (2005 - 2008)

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Challenger 600 Series Tier 3 (2005 - 2008) 635B - 7.4 V6 201 KM 148 kW wykresy

Moc maksymalna: 201 KM   |   Moment obrotowy: 184 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 201 KM / 184 Nm Chip: 215 KM / 199 Nm +14 KM / +15 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 201 KM / 184 Nm Chip: 244 KM / 229 Nm +43 KM / +45 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 201 KM / 184 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 600 Series Tier 3 (2005 - 2008) 645B - 7.4 V6 222 KM 163 kW wykresy

Moc maksymalna: 222 KM   |   Moment obrotowy: 209 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 222 KM / 209 Nm Chip: 229 KM / 216 Nm +7 KM / +7 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 222 KM / 209 Nm Chip: 244 KM / 229 Nm +22 KM / +20 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 222 KM / 209 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 600 Series Tier 3 (2005 - 2008) 655B - 8.4 V6 244 KM 179 kW wykresy

Moc maksymalna: 244 KM   |   Moment obrotowy: 225 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 244 KM / 225 Nm Chip: 260 KM / 240 Nm +16 KM / +15 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 244 KM / 225 Nm Chip: 293 KM / 270 Nm +49 KM / +45 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 244 KM / 225 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Challenger 600 Series Tier 3 (2005 - 2008) 665B - 8.4 V6 266 KM 196 kW wykresy

Moc maksymalna: 266 KM   |   Moment obrotowy: 246 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 266 KM / 246 Nm Chip: 275 KM / 254 Nm +9 KM / +8 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 266 KM / 246 Nm Chip: 293 KM / 270 Nm +27 KM / +24 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 266 KM / 246 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna