Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Case IH Puma Tier 4 (2011 - 2015)

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Case IH Puma Tier 4 (2011 - 2015) 130 EP - 6.7 V6 CR 131 KM 96 kW wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 633 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 633 Nm Chip: 141 KM / 677 Nm +10 KM / +44 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 633 Nm Chip: 160 KM / 766 Nm +29 KM / +133 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 633 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Case IH Puma Tier 4 (2011 - 2015) 145 EP - 6.7 V6 CR 146 KM 107 kW wykresy

Moc maksymalna: 146 KM   |   Moment obrotowy: 700 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 146 KM / 700 Nm Chip: 156 KM / 748 Nm +10 KM / +48 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 146 KM / 700 Nm Chip: 176 KM / 843 Nm +30 KM / +143 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 146 KM / 700 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Case IH Puma Tier 4 (2011 - 2015) 160 EP - 6.7 V6 CR 160 KM 118 kW wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 766 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 766 Nm Chip: 165 KM / 792 Nm +5 KM / +26 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 766 Nm Chip: 176 KM / 843 Nm +16 KM / +77 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 766 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Case IH Puma Tier 4 (2011 - 2015) 170 EP - 6.7 V6 CR 168 KM 124 kW wykresy

Moc maksymalna: 168 KM   |   Moment obrotowy: 825 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 168 KM / 825 Nm Chip: 179 KM / 859 Nm +11 KM / +34 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 168 KM / 825 Nm Chip: 201 KM / 927 Nm +33 KM / +102 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 168 KM / 825 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Case IH Puma Tier 4 (2011 - 2015) 185 EP - 6.7 V6 CR 186 KM 137 kW wykresy

Moc maksymalna: 186 KM   |   Moment obrotowy: 862 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 186 KM / 862 Nm Chip: 196 KM / 906 Nm +10 KM / +44 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 186 KM / 862 Nm Chip: 216 KM / 995 Nm +30 KM / +133 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 186 KM / 862 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Case IH Puma Tier 4 (2011 - 2015) 200 EP - 6.7 V6 CR 201 KM 148 kW wykresy

Moc maksymalna: 201 KM   |   Moment obrotowy: 927 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 201 KM / 927 Nm Chip: 213 KM / 983 Nm +12 KM / +56 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 201 KM / 927 Nm Chip: 237 KM / 1094 Nm +36 KM / +167 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 201 KM / 927 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Case IH Puma Tier 4 (2011 - 2015) 215 EP - 6.7 V6 CR 216 KM 159 kW wykresy

Moc maksymalna: 216 KM   |   Moment obrotowy: 995 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 216 KM / 995 Nm Chip: 223 KM / 1028 Nm +7 KM / +33 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 216 KM / 995 Nm Chip: 237 KM / 1094 Nm +21 KM / +99 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 216 KM / 995 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Case IH Puma Tier 4 (2011 - 2015) 230 - 6.7 V6 CR 232 KM 171 kW wykresy

Moc maksymalna: 232 KM   |   Moment obrotowy: 196 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 232 KM / 196 Nm Chip: 239 KM / 203 Nm +7 KM / +7 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 232 KM / 196 Nm Chip: 254 KM / 216 Nm +22 KM / +20 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 232 KM / 196 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna