poniedziałek - piątek:
8
00
- 16
00
sobota - niedziela:
nieczynne
pn-pt:
8
00
- 16
00
sb-nd:
nieczynne
Centrala:
604 913 772
Agro /
TIR:
788 311 001
biuro@v-tuning.pl
agro@v-tuning.pl
Partnerzy
0
/
0,00 zł
V-Tuning
Informacje o firmie
Jak działamy?
Współpraca
Oferta współpracy
Serwis plików online
Narzędzia i oprogramowanie
Szkolenia: Tuning, programowanie
Legalność
Gwarancja
Spacer Wirtualny 360°
Katalog mocy
Usługi
Wszystkie usługi
Chip tuning na gwarancji
V-Tuning Power Deck
Lista kodów DTC/OBD
Cennik
Serwis DPF
Allegro
F.A.Q.
Blog
Artykuły
Modyfikacje w Leżajsku
Samochody osobowe
Samochody dostawcze
TIR - samochody ciężarowe
AGRO - pojazdy rolnicze
Maszyny budowlane
ATV, UTV - quady
Usługi w oddziałach
Kody błędów OBD/DTC
Sklep
Narzędzia do Chip Tuningu
Alientech
Dimsport
MagicMotorsport
Power Deck
Chip Tuning na gwarancji
Chemia warsztatowa
Odzież i akcesoria
Odzież
Akcesoria
Hamownie
Testery Diagnostyczne
Szkolenia
Usługi edycji oprogramowania
Regulamin sklepu
Pliki oryginalne ECU
Pliki oryginalne ECU, ORI
Pliki oryginalne SGO, FRF
Wyszukaj plik
Cennik
Kontakt
Informacje kontaktowe
Oddziały V-Tuning
Rezerwacja online
Strefa klienta
Wyznacz trasę
Szukaj
Szukaj
0
Katalog mocy - Quady ATV UTV
Katalog mocy
Quady ATV UTV
Can-Am
Outlander
2011
Chip tuning pojazdu Can-Am Outlander 2011
Marka
AlphaSports
Arctic Cat
Bennche
Bobcat
Bombardier
Can-Am
Case IH
CFMOTO
Cub Cadet
E-ton
Hisun
Honda
Hyosung
John Deere
Kawasaki
KIOTI
KTM
Kubota
Kymco
Land Pride
Mahindra
New Holland
Polaris
QLINK
SSR Motorsports
Suzuki
SYM
Textron Off Road
Tomberlin
United Motors
Vento
Yamaha
Kategoria
Model
Commander
Commander E
Commander MAX
Defender
Defender 6X6 DPS
Defender MAX
DS
Maverick
Maverick MAX
Maverick Sport
Maverick Sport Max
Maverick Trail
Maverick X3
Maverick X3 MAX
Outlander
Outlander 6x6
Outlander L
Outlander L MAX
Outlander MAX
Outlander MAX 6x6
Outlander MAX XT
Outlander MAX XT-P
Outlander X mr
Outlander X xc
Outlander XT
Outlander XT-P
Rally
Renegade
Generacja
2003
2004
2006
2010
2011
2012
2013
2015
2016
2017
2018
2019
2020
Paliwo
benzyna
Silnik
500 EFI
500 EFI XT
500 H.O. EFI
500 H.O. EFI 4x4
500 H.O. EFI XT
500 H.O. EFI XT 4x4
650 EFI
650 EFI XT
650 H.O. EFI
650 H.O. EFI 4x4
650 H.O. EFI XT
650 H.O. EFI XT 4X4
800 H.O. EFI
800 H.O. EFI XT
800 H.O. EFI XT 4x4
800R EFI
800R EFI XT
MAX 500 H.O. EFI
MAX 500 H.O. EFI XT
MAX 650 H.O. EFI
MAX 650 H.O. EFI XT
MAX 800 H.O. EFI
MAX 800 H.O. EFI Ltd
MAX 800 H.O. EFI XT
500 40.4 KM 29.7 kW
500 EFI 40.4 KM 29.7 kW
500 EFI XT 40.4 KM 29.7 kW
500 XT 40.4 KM 29.7 kW
650 60 KM 44.1 kW
650 EFI 60 KM 44.1 kW
650 EFI XT 60 KM 44.1 kW
650 XT 60 KM 44.1 kW
650 62 KM 45.6 kW
XT 650 62 KM 45.6 kW
800R 71 KM 52.2 kW
800R EFI 71 KM 52.2 kW
800R EFI XT 71 KM 52.2 kW
800R XT 71 KM 52.2 kW
powrót do listy generacji Can-Am Outlander
Filtruj wyniki:
Can-Am
Informacje o silniku
800R EFI X mr 71 KM 52.2 kW
i możliwościach tuningu
więcej
benzyna
Can-Am Outlander 2011 800R EFI X mr 71 KM 52.2 kW
wykresy
Moc maksymalna:
71 KM
|
Moment obrotowy:
53.8 Nm
Doładowanie:
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 71 KM / 53.8 Nm
Chip: 78 KM / 59 Nm
+7 KM / +5.2 Nm
koszt: od
1800 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 71 KM / 53.8 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych
wycena indywidualna
Can-Am
Informacje o silniku
800R EFI X xc 71 KM 52.2 kW
i możliwościach tuningu
więcej
benzyna
Can-Am Outlander 2011 800R EFI X xc 71 KM 52.2 kW
wykresy
Moc maksymalna:
71 KM
|
Moment obrotowy:
53.8 Nm
Doładowanie:
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 71 KM / 53.8 Nm
Chip: 78 KM / 59 Nm
+7 KM / +5.2 Nm
koszt: od
1800 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 71 KM / 53.8 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych
wycena indywidualna
Can-Am
Informacje o silniku
800R X mr 71 KM 52.2 kW
i możliwościach tuningu
więcej
benzyna
Can-Am Outlander 2011 800R X mr 71 KM 52.2 kW
wykresy
Moc maksymalna:
71 KM
|
Moment obrotowy:
53.8 Nm
Doładowanie:
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 71 KM / 53.8 Nm
Chip: 78 KM / 59 Nm
+7 KM / +5.2 Nm
koszt: od
1800 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 71 KM / 53.8 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych
wycena indywidualna