poniedziałek - piątek:
8
00
- 16
00
sobota - niedziela:
nieczynne
pn-pt:
8
00
- 16
00
sb-nd:
nieczynne
Centrala:
604 913 772
Agro /
TIR:
788 311 001
biuro@v-tuning.pl
agro@v-tuning.pl
Partnerzy
0
/
0,00 zł
V-Tuning
Informacje o firmie
Jak działamy?
Współpraca
Oferta współpracy
Serwis plików online
Narzędzia i oprogramowanie
Szkolenia: Tuning, programowanie
Legalność
Gwarancja
Spacer Wirtualny 360°
Katalog mocy
Usługi
Wszystkie usługi
Chip tuning na gwarancji
V-Tuning Power Deck
Lista kodów DTC/OBD
Cennik
Serwis DPF
Allegro
F.A.Q.
Blog
Artykuły
Modyfikacje w Leżajsku
Samochody osobowe
Samochody dostawcze
TIR - samochody ciężarowe
AGRO - pojazdy rolnicze
Maszyny budowlane
ATV, UTV - quady
Usługi w oddziałach
Kody błędów OBD/DTC
Sklep
Narzędzia do Chip Tuningu
Alientech
Dimsport
MagicMotorsport
Power Deck
Chip Tuning na gwarancji
Chemia warsztatowa
Odzież i akcesoria
Odzież
Akcesoria
Hamownie
Testery Diagnostyczne
Szkolenia
Usługi edycji oprogramowania
Regulamin sklepu
Pliki oryginalne ECU
Pliki oryginalne ECU, ORI
Pliki oryginalne SGO, FRF
Wyszukaj plik
Cennik
Kontakt
Informacje kontaktowe
Oddziały V-Tuning
Rezerwacja online
Strefa klienta
Wyznacz trasę
Szukaj
Szukaj
0
Katalog mocy - Quady ATV UTV
Katalog mocy
Quady ATV UTV
Bombardier
Traxter
1998
Chip tuning pojazdu Bombardier Traxter 1998
Marka
Kategoria
Model
Generacja
Paliwo
Silnik
powrót do listy generacji Bombardier Traxter
Filtruj wyniki:
Bombardier
Informacje o silniku
500 5 Speed Auto-Shift
i możliwościach tuningu
więcej
benzyna
Bombardier Traxter 1998 500 5 Speed Auto-Shift
wykresy
Moment obrotowy:
22.1 Nm
Doładowanie:
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 22.1 Nm
Chip: 24 Nm
+1.9 Nm
koszt: od
1800 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 22.1 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych
wycena indywidualna
Bombardier
Informacje o silniku
Traxter
i możliwościach tuningu
więcej
benzyna
Bombardier Traxter 1998 Traxter
wykresy
Moment obrotowy:
22.1 Nm
Doładowanie:
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 22.1 Nm
Chip: 24 Nm
+1.9 Nm
koszt: od
1800 zł
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 22.1 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych
wycena indywidualna