Katalog mocy

Chip tuning pojazdu BMW i3 1 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
elektryczny BMW i3 1 gen. (120 Ah) 170 KM 125 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 250 Nm Chip: 184 KM / 270 Nm +14 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 250 Nm Chip: 187 KM / 275 Nm +17 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
elektryczny BMW i3 1 gen. (60 Ah) (inkl. Range Extender) 170 KM 125 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 250 Nm Chip: 184 KM / 270 Nm +14 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 250 Nm Chip: 187 KM / 275 Nm +17 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
elektryczny BMW i3 1 gen. (60 Ah) 170 KM 125 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 250 Nm Chip: 184 KM / 270 Nm +14 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 250 Nm Chip: 187 KM / 275 Nm +17 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
elektryczny BMW i3 1 gen. (94 Ah) (inkl. Range Extender) 170 KM 125 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 250 Nm Chip: 184 KM / 270 Nm +14 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 250 Nm Chip: 187 KM / 275 Nm +17 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
elektryczny BMW i3 1 gen. (94 Ah) 170 KM 125 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 250 Nm Chip: 184 KM / 270 Nm +14 KM / +20 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 250 Nm Chip: 187 KM / 275 Nm +17 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
elektryczny BMW i3 1 gen. s (120 Ah) 184 KM 135 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 270 Nm Chip: 199 KM / 292 Nm +15 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 270 Nm Chip: 202 KM / 297 Nm +18 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
elektryczny BMW i3 1 gen. s (94 Ah) (inkl. Range Extender) 184 KM 135 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 270 Nm Chip: 199 KM / 292 Nm +15 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 270 Nm Chip: 202 KM / 297 Nm +18 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
elektryczny BMW i3 1 gen. s (94 Ah) 184 KM 135 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 270 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 270 Nm Chip: 199 KM / 292 Nm +15 KM / +22 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 270 Nm Chip: 202 KM / 297 Nm +18 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 270 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna