Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Audi TT 8N

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Audi TT 8N Coupe 1.8 T 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 210 Nm Chip: 158 KM / 221 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 210 Nm Chip: 174 KM / 248 Nm +24 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Roadster 1.8 T 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 210 Nm Chip: 158 KM / 221 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 210 Nm Chip: 174 KM / 248 Nm +24 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Coupe 1.8 T 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 225 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 225 Nm Chip: 171 KM / 236 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 225 Nm Chip: 189 KM / 266 Nm +26 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 225 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Roadster 1.8 T 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 225 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 225 Nm Chip: 171 KM / 236 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 225 Nm Chip: 189 KM / 266 Nm +26 KM / +41 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 225 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Coupe 1.8 T 180 KM 132 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 235 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 235 Nm Chip: 189 KM / 247 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 235 Nm Chip: 209 KM / 277 Nm +29 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 235 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Coupe 1.8 T 180 KM 132 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 235 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 235 Nm Chip: 189 KM / 247 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 235 Nm Chip: 209 KM / 277 Nm +29 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 235 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Roadster 1.8 T 180 KM 132 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 235 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 235 Nm Chip: 189 KM / 247 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 235 Nm Chip: 209 KM / 277 Nm +29 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 235 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Roadster 1.8 T 180 KM 132 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 235 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 235 Nm Chip: 189 KM / 247 Nm +9 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 235 Nm Chip: 209 KM / 277 Nm +29 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 235 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Coupe 1.8 T 190 KM 140 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 252 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 240 Nm Chip: 220 KM / 283 Nm +30 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Coupe 1.8 T 190 KM 140 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 252 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 240 Nm Chip: 220 KM / 283 Nm +30 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Roadster 1.8 T 190 KM 140 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 252 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 240 Nm Chip: 220 KM / 283 Nm +30 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Roadster 1.8 T 190 KM 140 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 190 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 190 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 252 Nm +10 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 190 KM / 240 Nm Chip: 220 KM / 283 Nm +30 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 190 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Coupe 1.8 T 225 KM 165 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 225 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 225 KM / 280 Nm Chip: 236 KM / 294 Nm +11 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 225 KM / 280 Nm Chip: 261 KM / 330 Nm +36 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 225 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Roadster 1.8 T 225 KM 165 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 225 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 225 KM / 280 Nm Chip: 236 KM / 294 Nm +11 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 225 KM / 280 Nm Chip: 261 KM / 330 Nm +36 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 225 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Coupe 1.8 T 240 KM 176 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 240 KM / 320 Nm Chip: 252 KM / 336 Nm +12 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 240 KM / 320 Nm Chip: 278 KM / 378 Nm +38 KM / +58 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 240 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Coupe 3.2 250 KM 184 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 258 KM / 330 Nm +8 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 265 KM / 346 Nm +15 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Coupe 3.2 250 KM 184 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 258 KM / 330 Nm +8 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 265 KM / 346 Nm +15 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Roadster 3.2 250 KM 184 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 258 KM / 330 Nm +8 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 265 KM / 346 Nm +15 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8N Roadster 3.2 250 KM 184 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 258 KM / 330 Nm +8 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 265 KM / 346 Nm +15 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna