Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Audi TT 8J

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Audi TT 8J Coupe 1.8 TFSI 160 KM 118 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 168 KM / 263 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 186 KM / 295 Nm +26 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 176 KM / 278 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J Coupe 1.8 TFSI 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 168 KM / 263 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 186 KM / 295 Nm +26 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 176 KM / 278 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J Roadster 1.8 TFSI 160 KM 118 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 168 KM / 263 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 186 KM / 295 Nm +26 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 176 KM / 278 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J Roadster 1.8 TFSI 160 KM 118 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 168 KM / 263 Nm +8 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 186 KM / 295 Nm +26 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 160 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 160 KM / 250 Nm Chip: 176 KM / 278 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J Coupe 2.0 TFSI 200 KM 147 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 280 Nm Chip: 210 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 280 Nm Chip: 232 KM / 330 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8J Coupe 2.0 TFSI 200 KM 147 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 280 Nm Chip: 210 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 280 Nm Chip: 232 KM / 330 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8J Roadster 2.0 TFSI 200 KM 147 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 280 Nm Chip: 210 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 280 Nm Chip: 232 KM / 330 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8J Roadster 2.0 TFSI 200 KM 147 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 280 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 200 KM / 280 Nm Chip: 210 KM / 294 Nm +10 KM / +14 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 200 KM / 280 Nm Chip: 232 KM / 330 Nm +32 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 200 KM / 280 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8J Coupe 2.0 TFSI 211 KM 155 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 211 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 211 KM / 350 Nm Chip: 222 KM / 368 Nm +11 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 211 KM / 350 Nm Chip: 245 KM / 413 Nm +34 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 211 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 211 KM / 350 Nm Chip: 232 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J Coupe 2.0 TFSI 211 KM 155 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 211 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 211 KM / 350 Nm Chip: 222 KM / 368 Nm +11 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 211 KM / 350 Nm Chip: 245 KM / 413 Nm +34 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 211 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 211 KM / 350 Nm Chip: 232 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J Roadster 2.0 TFSI 211 KM 155 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 211 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 211 KM / 350 Nm Chip: 222 KM / 368 Nm +11 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 211 KM / 350 Nm Chip: 245 KM / 413 Nm +34 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 211 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 211 KM / 350 Nm Chip: 232 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J Roadster 2.0 TFSI 211 KM 155 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 211 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 211 KM / 350 Nm Chip: 222 KM / 368 Nm +11 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 211 KM / 350 Nm Chip: 245 KM / 413 Nm +34 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 211 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 211 KM / 350 Nm Chip: 232 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J Coupe 3.2 250 KM 184 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 258 KM / 330 Nm +8 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 265 KM / 346 Nm +15 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8J Coupe 3.2 250 KM 184 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 258 KM / 330 Nm +8 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 265 KM / 346 Nm +15 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8J Roadster 3.2 250 KM 184 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 258 KM / 330 Nm +8 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 265 KM / 346 Nm +15 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8J Roadster 3.2 250 KM 184 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 250 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 258 KM / 330 Nm +8 KM / +10 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 250 KM / 320 Nm Chip: 265 KM / 346 Nm +15 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 250 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi TT 8J S Coupe 2.0 272 KM 200 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 286 KM / 368 Nm +14 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 316 KM / 413 Nm +44 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 299 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J S Coupe 2.0 272 KM 200 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 286 KM / 368 Nm +14 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 316 KM / 413 Nm +44 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 299 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J S Roadster 2.0 272 KM 200 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 286 KM / 368 Nm +14 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 316 KM / 413 Nm +44 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 299 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J S Roadster 2.0 272 KM 200 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 272 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 286 KM / 368 Nm +14 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 316 KM / 413 Nm +44 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 272 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 272 KM / 350 Nm Chip: 299 KM / 389 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J RS Coupe 2.5 340 KM 250 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 340 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 340 KM / 450 Nm Chip: 357 KM / 473 Nm +17 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 340 KM / 450 Nm Chip: 394 KM / 531 Nm +54 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 340 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 340 KM / 450 Nm Chip: 374 KM / 500 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J RS Coupe 2.5 340 KM 250 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 340 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 340 KM / 450 Nm Chip: 357 KM / 473 Nm +17 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 340 KM / 450 Nm Chip: 394 KM / 531 Nm +54 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 340 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 340 KM / 450 Nm Chip: 374 KM / 500 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J RS Roadster 2.5 340 KM 250 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 340 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 340 KM / 450 Nm Chip: 357 KM / 473 Nm +17 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 340 KM / 450 Nm Chip: 394 KM / 531 Nm +54 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 340 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 340 KM / 450 Nm Chip: 374 KM / 500 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J RS Roadster 2.5 340 KM 250 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 340 KM   |   Moment obrotowy: 450 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 340 KM / 450 Nm Chip: 357 KM / 473 Nm +17 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 340 KM / 450 Nm Chip: 394 KM / 531 Nm +54 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 340 KM / 450 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 340 KM / 450 Nm Chip: 374 KM / 500 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J RS plus Coupe 2.5 360 KM 265 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 360 KM   |   Moment obrotowy: 465 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 360 KM / 465 Nm Chip: 378 KM / 488 Nm +18 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 360 KM / 465 Nm Chip: 418 KM / 549 Nm +58 KM / +84 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 360 KM / 465 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 360 KM / 465 Nm Chip: 396 KM / 516 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J RS plus Coupe 2.5 360 KM 265 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 360 KM   |   Moment obrotowy: 465 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 360 KM / 465 Nm Chip: 378 KM / 488 Nm +18 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 360 KM / 465 Nm Chip: 418 KM / 549 Nm +58 KM / +84 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 360 KM / 465 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 360 KM / 465 Nm Chip: 396 KM / 516 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J RS plus Roadster 2.5 360 KM 265 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 360 KM   |   Moment obrotowy: 465 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 360 KM / 465 Nm Chip: 378 KM / 488 Nm +18 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 360 KM / 465 Nm Chip: 418 KM / 549 Nm +58 KM / +84 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 360 KM / 465 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 360 KM / 465 Nm Chip: 396 KM / 516 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8J RS plus Roadster 2.5 360 KM 265 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 360 KM   |   Moment obrotowy: 465 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 360 KM / 465 Nm Chip: 378 KM / 488 Nm +18 KM / +23 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 360 KM / 465 Nm Chip: 418 KM / 549 Nm +58 KM / +84 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 360 KM / 465 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 360 KM / 465 Nm Chip: 396 KM / 516 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Audi TT 8J Coupe 2.0 TDI 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 184 KM / 385 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 213 KM / 441 Nm +43 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 196 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Audi TT 8J Coupe 2.0 TDI 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 184 KM / 385 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 213 KM / 441 Nm +43 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 196 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Audi TT 8J Coupe 2.0 TDI DPF 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 184 KM / 385 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 213 KM / 441 Nm +43 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Audi TT 8J Roadster 2.0 TDI 170 KM 125 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 184 KM / 385 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 213 KM / 441 Nm +43 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 196 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Audi TT 8J Roadster 2.0 TDI 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 184 KM / 385 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 213 KM / 441 Nm +43 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 196 KM / 413 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Audi TT 8J Roadster 2.0 TDI DPF 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 350 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 184 KM / 385 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 350 Nm Chip: 213 KM / 441 Nm +43 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 350 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna