Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Audi R8 42

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Audi R8 42 Coupe 4.2 FSI 420 KM 309 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 420 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 420 KM / 430 Nm Chip: 433 KM / 443 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 420 KM / 430 Nm Chip: 445 KM / 464 Nm +25 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 420 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi R8 42 Coupe 4.2 FSI 420 KM 309 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 420 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 420 KM / 430 Nm Chip: 433 KM / 443 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 420 KM / 430 Nm Chip: 445 KM / 464 Nm +25 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 420 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi R8 42 Coupe 4.2 FSI 430 KM 316 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 430 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 443 KM / 443 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 456 KM / 464 Nm +26 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 430 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi R8 42 Coupe 4.2 FSI 430 KM 316 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 430 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 443 KM / 443 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 456 KM / 464 Nm +26 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 430 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi R8 42 Coupe V8 4.2 430 KM 316 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 430 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 443 KM / 443 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 456 KM / 464 Nm +26 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 430 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi R8 42 Coupe V8 4.2 430 KM 316 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 430 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 443 KM / 443 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 456 KM / 464 Nm +26 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 430 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi R8 42 Spyder 4.2 FSI 430 KM 316 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 430 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 443 KM / 443 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 456 KM / 464 Nm +26 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 430 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi R8 42 Spyder 4.2 FSI 430 KM 316 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 430 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 443 KM / 443 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 456 KM / 464 Nm +26 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 430 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi R8 42 Spyder V8 4.2 430 KM 316 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 430 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 443 KM / 443 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 456 KM / 464 Nm +26 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 430 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi R8 42 Spyder V8 4.2 430 KM 316 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 430 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 443 KM / 443 Nm +13 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 430 KM / 430 Nm Chip: 456 KM / 464 Nm +26 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 430 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Audi R8 42 Coupe 5.2 FSI 525 KM 386 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 525 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 557 KM / 562 Nm +32 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 604 KM / 620 Nm +79 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 525 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 578 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi R8 42 Coupe 5.2 FSI 525 KM 386 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 525 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 557 KM / 562 Nm +32 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 604 KM / 620 Nm +79 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 525 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 578 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi R8 42 Coupe V10 5.2 525 KM 386 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 525 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 557 KM / 562 Nm +32 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 604 KM / 620 Nm +79 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 525 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 578 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi R8 42 Spyder 5.2 FSI 525 KM 386 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 525 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 557 KM / 562 Nm +32 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 604 KM / 620 Nm +79 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 525 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 578 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi R8 42 Spyder 5.2 FSI 525 KM 386 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 525 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 557 KM / 562 Nm +32 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 604 KM / 620 Nm +79 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 525 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 578 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi R8 42 Spyder V10 5.2 525 KM 386 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 525 KM   |   Moment obrotowy: 530 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 557 KM / 562 Nm +32 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 604 KM / 620 Nm +79 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 525 KM / 530 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 525 KM / 530 Nm Chip: 578 KM / 594 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi R8 42 Coupe V10 plus 5.2 550 KM 404 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 550 KM   |   Moment obrotowy: 540 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 550 KM / 540 Nm Chip: 583 KM / 572 Nm +33 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 550 KM / 540 Nm Chip: 633 KM / 632 Nm +83 KM / +92 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 550 KM / 540 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 550 KM / 540 Nm Chip: 605 KM / 605 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi R8 42 Coupe GT 5.2 FSI 560 KM 412 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 560 KM   |   Moment obrotowy: 540 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 560 KM / 540 Nm Chip: 594 KM / 572 Nm +34 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 560 KM / 540 Nm Chip: 644 KM / 632 Nm +84 KM / +92 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 560 KM / 540 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 560 KM / 540 Nm Chip: 616 KM / 605 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi R8 42 Spyder GT 5.2 FSI 560 KM 412 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 560 KM   |   Moment obrotowy: 540 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 560 KM / 540 Nm Chip: 594 KM / 572 Nm +34 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 560 KM / 540 Nm Chip: 644 KM / 632 Nm +84 KM / +92 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 560 KM / 540 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 560 KM / 540 Nm Chip: 616 KM / 605 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi R8 42 Coupe LMX 5.2 570 KM 419 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 570 KM   |   Moment obrotowy: 540 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 570 KM / 540 Nm Chip: 604 KM / 572 Nm +34 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 570 KM / 540 Nm Chip: 656 KM / 632 Nm +86 KM / +92 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 570 KM / 540 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 570 KM / 540 Nm Chip: 627 KM / 605 Nm Koszt: 2200 zł