Przyczyną wyświetlania tego kodu błędu jest najczęśćiej uszkodzony siłownik podciśnieniowy rególujący klapami. Doskonale znamy ten problem i potrafimy temu zaradzić. Przygotowujemy nowe oprogramowanie sterownika silnika które jest pozbawione kłopotliwego elementu. Na usługę udzielamy gwarancję na okres 3 lat.
Opisy tej usterki mogą być różne :
P1031 (17439) "Zawór klapy kolektora ssącego (N316) nie osiągnięto wartości zadane
P1031 Air control flap tight/sticking, hose connection(s), intake manifold air control actuator, intake manifold air control solenoid
P1031- czujnik ustawiania przełączania długości kolektora ssącego- specyfikacja nie zachowana- N316
P0106- czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym/ czujnik ciśnienia atmosferycznego- usterka zakresu/ działania
17439/P1031/004145 - Intake Manifold Tuning Valve (N316): Setpoint Not Reached
17439 (czujnik pozycji zaworu powietrza N212 nie osiąga wartości
17439 - Manifold Change-Over Valve (N136): Setpoint Not Reached
Problem może występować w następujących modelach :
Audi A3 1.6 FSI
Skoda Ostavia 1.6 FSI
VW Eos 1.6 FSI
VW Golf 1.4 FSI
VW Jetta 1.6 FSI 09.05
VW Passat 1.6 FSI
VW Polo 1.4 FSI
VW Touran 1.6 FSI
Komentarze: 0
Dodaj komentarz