logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Wiesmann Roadster 1 gen. MF4 4.8 367 KM 270 kW automat

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Wiesmann Roadster 1 gen. z silnikiem MF4 4.8 367 KM 270 kW automat.

Pojazd
  • Marka Wiesmann
  • Model Roadster
  • Generacja 1 gen.
Osiągi
  • Silnik MF4 4.8 367 KM 270 kW automat
  • Moc silnika 367 KM
  • Moment obrotowy 490 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Wiesmann Roadster 1 gen. MF4 4.8 367 KM 270 kW automat

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Wiesmann Roadster 1 gen. MF4 4.8 367 KM 270 kW automat oraz inne modyfikacje pojazdów Wiesmann Roadster 1 gen. poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Wiesmann Roadster 1 gen. na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Wiesmann.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Wiesmann Roadster 1 gen. MF4 4.8 367 KM 270 kW automat klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Wiesmann Roadster 1 gen. MF4 4.8 367 KM 270 kW automat.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Wiesmann Roadster 1 gen. MF4 4.8 367 KM 270 kW automat.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Wiesmann Roadster 1 gen. MF4 4.8 367 KM 270 kW automat? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Wiesmann Roadster 1 gen. MF4 4.8 367 KM 270 kW automat

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Wiesmann Roadster 1 gen. lub sterownika silnika MF4 4.8 367 KM 270 kW automat. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Wiesmann Roadster 1 gen. MF4 4.8 367 KM 270 kW automat nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Opcje modyfikacji: Wiesmann Roadster 1 gen. MF4 4.8 367 KM 270 kW automat
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 367 KM / 490 Nm Chip: 378 KM / 505 Nm +11 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 367 KM / 490 Nm Chip: 389 KM / 529 Nm +22 KM / +39 Nm wycena indywidualna