604 913 772
Rezerwacje
Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Renault Trafic III z silnikiem Combi L1H1 2,7t 1.6 dCi 115 115 KM 85 kW manual.
Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Renault Trafic III Combi L1H1 2,7t 1.6 dCi 115 115 KM 85 kW manual oraz inne modyfikacje
pojazdów Renault Trafic III poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od
wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy
pojazdu Renault Trafic III na naszej hamowni podwoziowej.
Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w
samochodach diesel z
turbosprężarką, lecz dzięki
naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w
wolnossących Renault.
Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub
innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona
w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację
pojazdu Renault Trafic III Combi L1H1 2,7t 1.6 dCi 115 115 KM 85 kW manual klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację
oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.
Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu
obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla,
zachęcamy Cię do
pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku
pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji
pojazdu Renault Trafic III Combi L1H1 2,7t 1.6 dCi 115 115 KM 85 kW manual.
Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Renault Trafic III lub sterownika silnika Combi L1H1 2,7t 1.6 dCi 115 115 KM 85 kW manual. Oryginalny program
jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie
możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania,
parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.
Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Renault Trafic III Combi L1H1 2,7t 1.6 dCi 115 115 KM 85 kW manual nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie
oraz zwiększa się kultura pracy silnika.
Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Renault Trafic III Combi L1H1 2,7t 1.6 dCi 115 115 KM 85 kW manual jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak,
aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa.
Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.
Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika,
dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak
dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.
Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.