logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Renault Trafic II (X83 fl) 2.0 dCi 115 KM 84 kW

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Renault Trafic II (X83 fl) z silnikiem 2.0 dCi 115 KM 84 kW.

Pojazd
  • Marka Renault
  • Model Trafic
  • Generacja II (X83 fl)
Osiągi
  • Silnik 2.0 dCi 115 KM 84 kW
  • Moc silnika 115 KM
  • Moment obrotowy 300 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Renault Trafic II (X83 fl) 2.0 dCi 115 KM 84 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Renault Trafic II (X83 fl) 2.0 dCi 115 KM 84 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Renault Trafic II (X83 fl) poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Renault Trafic II (X83 fl) na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Renault.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Renault Trafic II (X83 fl) 2.0 dCi 115 KM 84 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Renault Trafic II (X83 fl) 2.0 dCi 115 KM 84 kW.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Renault Trafic II (X83 fl) 2.0 dCi 115 KM 84 kW.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Renault Trafic II (X83 fl) 2.0 dCi 115 KM 84 kW? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Renault Trafic II (X83 fl) 2.0 dCi 115 KM 84 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Renault Trafic II (X83 fl) lub sterownika silnika 2.0 dCi 115 KM 84 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Renault Trafic II (X83 fl) 2.0 dCi 115 KM 84 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Renault Trafic II (X83 fl) 2.0 dCi 115 KM 84 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Renault Trafic II (X83 fl) 2.0 dCi 115 KM 84 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Renault Trafic II (X83 fl) 2.0 dCi 115 KM 84 kW
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 127 KM / 325 Nm +12 KM / +25 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 152 KM / 375 Nm +37 KM / +75 Nm wycena indywidualna