logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Renault Master III Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Renault Master III z silnikiem Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat.

Pojazd
  • Marka Renault
  • Model Master
  • Generacja III
Osiągi
  • Silnik Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat
  • Moc silnika 180 KM
  • Moment obrotowy 400 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Renault Master III Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Renault Master III Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat oraz inne modyfikacje pojazdów Renault Master III poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Renault Master III na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Renault.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Renault Master III Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Renault Master III Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Renault Master III Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Renault Master III Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Renault Master III Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Renault Master III lub sterownika silnika Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Renault Master III Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Renault Master III Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Renault Master III Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Renault Master III Kastenwagen Doppelkabine L3H2 3,5t ENERGY dCi 180 2.3 180 KM 132 kW automat
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 194 KM / 440 Nm +14 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 225 KM / 504 Nm +45 KM / +104 Nm wycena indywidualna