logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Renault Master II z silnikiem Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual.

Pojazd
  • Marka Renault
  • Model Master
  • Generacja II
Osiągi
  • Silnik Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual
  • Moc silnika 101 KM
  • Moment obrotowy 260 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual oraz inne modyfikacje pojazdów Renault Master II poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Renault Master II na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Renault.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Renault Master II lub sterownika silnika Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Opcje modyfikacji: Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 126 KM / 328 Nm +25 KM / +68 Nm wycena indywidualna