logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Peugeot 307 1 gen. z silnikiem Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat.

Pojazd
  • Marka Peugeot
  • Model 307
  • Generacja 1 gen.
Osiągi
  • Silnik Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat
  • Moc silnika 136 KM
  • Moment obrotowy 320 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat oraz inne modyfikacje pojazdów Peugeot 307 1 gen. poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Peugeot 307 1 gen. na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Peugeot.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Peugeot 307 1 gen. lub sterownika silnika Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Opcje modyfikacji: Peugeot 307 1 gen. Break HDi FAP 135 DPF 2.0 136 KM 100 kW automat
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 147 KM / 352 Nm +11 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 136 KM / 320 Nm Chip: 170 KM / 403 Nm +34 KM / +83 Nm wycena indywidualna