logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Opel Astra K 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Opel Astra K z silnikiem 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT.

Pojazd
  • Marka Opel
  • Model Astra
  • Generacja K
Osiągi
  • Silnik 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT
  • Moc silnika 145 KM
  • Moment obrotowy 236 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Opel Astra K 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Opel Astra K 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT oraz inne modyfikacje pojazdów Opel Astra K poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Opel Astra K na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Opel.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Opel Astra K 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Opel Astra K 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Opel Astra K 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Opel Astra K 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Opel Astra K 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Opel Astra K lub sterownika silnika 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Opel Astra K 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Opel Astra K 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Opel Astra K 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Opel Astra K 1.4 DI Turbo 145 KM 107 kW CVT
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 145 KM / 236 Nm Chip: 152 KM / 248 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 145 KM / 236 Nm Chip: 168 KM / 278 Nm +23 KM / +42 Nm wycena indywidualna