logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Mitsubishi Pajero 2 gen. 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Mitsubishi Pajero 2 gen. z silnikiem 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat.

Pojazd
  • Marka Mitsubishi
  • Model Pajero
  • Generacja 2 gen.
Osiągi
  • Silnik 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat
  • Moc silnika 165 KM
  • Moment obrotowy 373 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Mitsubishi Pajero 2 gen. 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Mitsubishi Pajero 2 gen. 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat oraz inne modyfikacje pojazdów Mitsubishi Pajero 2 gen. poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Mitsubishi Pajero 2 gen. na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Mitsubishi.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Mitsubishi Pajero 2 gen. 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Mitsubishi Pajero 2 gen. 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Mitsubishi Pajero 2 gen. 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Mitsubishi Pajero 2 gen. 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Mitsubishi Pajero 2 gen. 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Mitsubishi Pajero 2 gen. lub sterownika silnika 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Mitsubishi Pajero 2 gen. 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Opcje modyfikacji: Mitsubishi Pajero 2 gen. 3.2 DI-D 165 KM 121 kW automat
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 165 KM / 373 Nm Chip: 178 KM / 410 Nm +13 KM / +37 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 165 KM / 373 Nm Chip: 206 KM / 470 Nm +41 KM / +97 Nm wycena indywidualna