logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu MG ZT 1 gen. z silnikiem 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat.

Pojazd
  • Marka MG
  • Model ZT
  • Generacja 1 gen.
Osiągi
  • Silnik 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat
  • Moc silnika 131 KM
  • Moment obrotowy 300 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat oraz inne modyfikacje pojazdów MG ZT 1 gen. poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu MG ZT 1 gen. na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących MG.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu MG ZT 1 gen. lub sterownika silnika 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Opcje modyfikacji: MG ZT 1 gen. 135 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna