logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Mercedes B 247 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Mercedes B 247 z silnikiem 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG.

Pojazd
  • Marka Mercedes
  • Model B
  • Generacja 247
Osiągi
  • Silnik 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG
  • Moc silnika 218 KM
  • Moment obrotowy 450 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Mercedes B 247 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Mercedes B 247 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG oraz inne modyfikacje pojazdów Mercedes B 247 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Mercedes B 247 na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Mercedes.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Mercedes B 247 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Mercedes B 247 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Mercedes B 247 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Mercedes B 247 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Mercedes B 247 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Mercedes B 247 lub sterownika silnika 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Mercedes B 247 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Mercedes B 247 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Mercedes B 247 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Mercedes B 247 250 e 1.3 218 KM 160 kW DSG
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 218 KM / 450 Nm Chip: 218 KM / 450 Nm +0 KM / +0 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 218 KM / 450 Nm Chip: 218 KM / 450 Nm +0 KM / +0 Nm wycena indywidualna