logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Mercedes A 169 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Mercedes A 169 z silnikiem 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT.

Pojazd
  • Marka Mercedes
  • Model A
  • Generacja 169
Osiągi
  • Silnik 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT
  • Moc silnika 82 KM
  • Moment obrotowy 180 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Mercedes A 169 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Mercedes A 169 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT oraz inne modyfikacje pojazdów Mercedes A 169 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Mercedes A 169 na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Mercedes.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Mercedes A 169 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Mercedes A 169 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Mercedes A 169 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Mercedes A 169 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Mercedes A 169 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Mercedes A 169 lub sterownika silnika 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Mercedes A 169 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Mercedes A 169 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Mercedes A 169 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Mercedes A 169 160 CDI DPF 2.0 82 KM 60 kW CVT
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 82 KM / 180 Nm Chip: 89 KM / 198 Nm +7 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 82 KM / 180 Nm Chip: 103 KM / 227 Nm +21 KM / +47 Nm wycena indywidualna