logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Mazda CX-30 1 gen. z silnikiem SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual.

Pojazd
  • Marka Mazda
  • Model CX-30
  • Generacja 1 gen.
Osiągi
  • Silnik SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual
  • Moc silnika 122 KM
  • Moment obrotowy 213 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual oraz inne modyfikacje pojazdów Mazda CX-30 1 gen. poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Mazda CX-30 1 gen. na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Mazda.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Mazda CX-30 1 gen. lub sterownika silnika SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Opcje modyfikacji: Mazda CX-30 1 gen. SKYACTIV-G 2.0 M Hybrid 122 KM 90 kW manual
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 122 KM / 213 Nm Chip: 126 KM / 219 Nm +4 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 122 KM / 213 Nm Chip: 129 KM / 230 Nm +7 KM / +17 Nm wycena indywidualna