logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Mack Titan EPA 2010 z silnikiem TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW.

Pojazd
  • Marka Mack
  • Model Titan
  • Generacja EPA 2010
Osiągi
  • Silnik TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW
  • Moc silnika 526 KM
  • Moment obrotowy 2530 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW oraz inne modyfikacje pojazdów Mack Titan EPA 2010 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Mack Titan EPA 2010 na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Mack.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Mack Titan EPA 2010 lub sterownika silnika TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Opcje modyfikacji: Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 526 KM 387 kW
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 526 KM / 2530 Nm Chip: 539 KM / 2621 Nm +13 KM / +91 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 526 KM / 2530 Nm Chip: 566 KM / 2802 Nm +40 KM / +272 Nm wycena indywidualna