604 913 772
Rezerwacje
Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Mack Titan EPA 2010 z silnikiem TD713 16.1 V6 516 KM 380 kW.
Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 516 KM 380 kW oraz inne modyfikacje
pojazdów Mack Titan EPA 2010 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od
wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy
pojazdu Mack Titan EPA 2010 na naszej hamowni podwoziowej.
Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w
samochodach diesel z
turbosprężarką, lecz dzięki
naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w
wolnossących Mack.
Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub
innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona
w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację
pojazdu Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 516 KM 380 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację
oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.
Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu
obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla,
zachęcamy Cię do
pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku
pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji
pojazdu Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 516 KM 380 kW.
Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Mack Titan EPA 2010 lub sterownika silnika TD713 16.1 V6 516 KM 380 kW. Oryginalny program
jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie
możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania,
parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.
Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Mack Titan EPA 2010 TD713 16.1 V6 516 KM 380 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie
oraz zwiększa się kultura pracy silnika.