logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Lamborghini Urus 1 gen. 4.0 650 KM 478 kW automat

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Lamborghini Urus 1 gen. z silnikiem 4.0 650 KM 478 kW automat.

Pojazd
  • Marka Lamborghini
  • Model Urus
  • Generacja 1 gen.
Osiągi
  • Silnik 4.0 650 KM 478 kW automat
  • Moc silnika 650 KM
  • Moment obrotowy 850 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Lamborghini Urus 1 gen. 4.0 650 KM 478 kW automat

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Lamborghini Urus 1 gen. 4.0 650 KM 478 kW automat oraz inne modyfikacje pojazdów Lamborghini Urus 1 gen. poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Lamborghini Urus 1 gen. na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Lamborghini.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Lamborghini Urus 1 gen. 4.0 650 KM 478 kW automat klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Lamborghini Urus 1 gen. 4.0 650 KM 478 kW automat.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Lamborghini Urus 1 gen. 4.0 650 KM 478 kW automat.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Lamborghini Urus 1 gen. 4.0 650 KM 478 kW automat? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Lamborghini Urus 1 gen. 4.0 650 KM 478 kW automat

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Lamborghini Urus 1 gen. lub sterownika silnika 4.0 650 KM 478 kW automat. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Lamborghini Urus 1 gen. 4.0 650 KM 478 kW automat nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Lamborghini Urus 1 gen. 4.0 650 KM 478 kW automat

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Lamborghini Urus 1 gen. 4.0 650 KM 478 kW automat jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Lamborghini Urus 1 gen. 4.0 650 KM 478 kW automat
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 650 KM / 850 Nm Chip: 689 KM / 901 Nm +39 KM / +51 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 650 KM / 850 Nm Chip: 748 KM / 995 Nm +98 KM / +145 Nm wycena indywidualna