logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

KIA Optima JF Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu KIA Optima JF z silnikiem Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG.

Pojazd
  • Marka KIA
  • Model Optima
  • Generacja JF
Osiągi
  • Silnik Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG
  • Moc silnika 180 KM
  • Moment obrotowy 265 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w KIA Optima JF Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe KIA Optima JF Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG oraz inne modyfikacje pojazdów KIA Optima JF poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu KIA Optima JF na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach benzynowych z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących KIA.

Usługa chip tuningu lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu KIA Optima JF Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu KIA Optima JF Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu KIA Optima JF Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe KIA Optima JF Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w KIA Optima JF Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu KIA Optima JF lub sterownika silnika Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. KIA Optima JF Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla KIA Optima JF Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie KIA Optima JF Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: KIA Optima JF Sportswagon 1.6 T-GDI 180 KM 132 kW DSG
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 180 KM / 265 Nm Chip: 189 KM / 278 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 180 KM / 265 Nm Chip: 209 KM / 313 Nm +29 KM / +48 Nm wycena indywidualna