logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 EPS LE

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 z silnikiem EPS LE.

Pojazd
  • Marka Kawasaki
  • Model Mule PRO-DX Diesel
  • Generacja 2016
Osiągi
  • Silnik EPS LE
  • Moc silnika 0 KM
  • Moment obrotowy 38.3 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 EPS LE

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 EPS LE oraz inne modyfikacje pojazdów Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Kawasaki.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 EPS LE klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 EPS LE.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 EPS LE.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 EPS LE? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 EPS LE

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 lub sterownika silnika EPS LE. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 EPS LE nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Opcje modyfikacji: Kawasaki Mule PRO-DX Diesel 2016 EPS LE
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 0 KM / 38.3 Nm Chip: 0 KM / 42 Nm +0 KM / +3.7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 0 KM / 38.3 Nm Chip: 0 KM / 42 Nm +0 KM / +3.7 Nm wycena indywidualna