604 913 772
Rezerwacje
Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Kawasaki KFX 2015 z silnikiem KFX® 50.
Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Kawasaki KFX 2015 KFX® 50 oraz inne modyfikacje
pojazdów Kawasaki KFX 2015 poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od
wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy
pojazdu Kawasaki KFX 2015 na naszej hamowni podwoziowej.
Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w
samochodach benzynowych z
turbosprężarką, lecz dzięki
naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w
wolnossących Kawasaki.
Usługa chip tuningu lub
innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona
w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację
pojazdu Kawasaki KFX 2015 KFX® 50 klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację
oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.
Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu
obrotowego,
zachęcamy Cię do
pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku
pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji
pojazdu Kawasaki KFX 2015 KFX® 50.
Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Kawasaki KFX 2015 lub sterownika silnika KFX® 50. Oryginalny program
jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie
możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania,
parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.
Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Kawasaki KFX 2015 KFX® 50 nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie
oraz zwiększa się kultura pracy silnika.