logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Ford Transit Custom 1 gen. Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Ford Transit Custom 1 gen. z silnikiem Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual.

Pojazd
  • Marka Ford
  • Model Transit Custom
  • Generacja 1 gen.
Osiągi
  • Silnik Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual
  • Moc silnika 130 KM
  • Moment obrotowy 385 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Ford Transit Custom 1 gen. Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Ford Transit Custom 1 gen. Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual oraz inne modyfikacje pojazdów Ford Transit Custom 1 gen. poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Ford Transit Custom 1 gen. na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Ford.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Ford Transit Custom 1 gen. Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Ford Transit Custom 1 gen. Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Ford Transit Custom 1 gen. Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Ford Transit Custom 1 gen. Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Ford Transit Custom 1 gen. Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Ford Transit Custom 1 gen. lub sterownika silnika Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Ford Transit Custom 1 gen. Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Ford Transit Custom 1 gen. Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Ford Transit Custom 1 gen. Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Ford Transit Custom 1 gen. Kombi 320 L1 Hochdach 2.0 EcoBlue TDCi 130 KM 96 kW manual
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 130 KM / 385 Nm Chip: 140 KM / 424 Nm +10 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 130 KM / 385 Nm Chip: 163 KM / 485 Nm +33 KM / +100 Nm wycena indywidualna