logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Ford S-MAX II z silnikiem 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG.

Pojazd
  • Marka Ford
  • Model S-MAX
  • Generacja II
Osiągi
  • Silnik 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG
  • Moc silnika 210 KM
  • Moment obrotowy 450 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG oraz inne modyfikacje pojazdów Ford S-MAX II poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Ford S-MAX II na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Ford.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Ford S-MAX II lub sterownika silnika 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Ford S-MAX II 2.0 TDCi Bi-Turbo Start/Stopp 210 KM 154 kW DSG
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 210 KM / 450 Nm Chip: 223 KM / 486 Nm +13 KM / +36 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 210 KM / 450 Nm Chip: 242 KM / 531 Nm +32 KM / +81 Nm wycena indywidualna