logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Ford S-MAX I z silnikiem 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat.

Pojazd
  • Marka Ford
  • Model S-MAX
  • Generacja I
Osiągi
  • Silnik 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat
  • Moc silnika 200 KM
  • Moment obrotowy 420 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat oraz inne modyfikacje pojazdów Ford S-MAX I poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Ford S-MAX I na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Ford.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Ford S-MAX I lub sterownika silnika 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Ford S-MAX I 2.2 TDCi 200 KM 147 kW automat
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 200 KM / 420 Nm Chip: 216 KM / 462 Nm +16 KM / +42 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 200 KM / 420 Nm Chip: 250 KM / 529 Nm +50 KM / +109 Nm wycena indywidualna