logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Ford S-MAX I z silnikiem 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual.

Pojazd
  • Marka Ford
  • Model S-MAX
  • Generacja I
Osiągi
  • Silnik 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual
  • Moc silnika 116 KM
  • Moment obrotowy 300 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual oraz inne modyfikacje pojazdów Ford S-MAX I poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Ford S-MAX I na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Ford.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Ford S-MAX I lub sterownika silnika 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Opcje modyfikacji: Ford S-MAX I 2.0 TDCi DPF 116 KM 85 kW manual
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 125 KM / 330 Nm +9 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 116 KM / 300 Nm Chip: 145 KM / 378 Nm +29 KM / +78 Nm wycena indywidualna