604 913 772
Rezerwacje
Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Ford Mustang Mach-E 1 gen. z silnikiem Extended Range 337 KM 248 kW automat.
Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Ford Mustang Mach-E 1 gen. Extended Range 337 KM 248 kW automat oraz inne modyfikacje
pojazdów Ford Mustang Mach-E 1 gen. poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od
wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy
pojazdu Ford Mustang Mach-E 1 gen. na naszej hamowni podwoziowej.
Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w
samochodach diesel z
turbosprężarką, lecz dzięki
naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w
wolnossących Ford.
Usługa chip tuningu lub
innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona
w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację
pojazdu Ford Mustang Mach-E 1 gen. Extended Range 337 KM 248 kW automat klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację
oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.
Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu
obrotowego,
zachęcamy Cię do
pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku
pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji
pojazdu Ford Mustang Mach-E 1 gen. Extended Range 337 KM 248 kW automat.
Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Ford Mustang Mach-E 1 gen. lub sterownika silnika Extended Range 337 KM 248 kW automat. Oryginalny program
jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie
możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania,
parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.
Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Ford Mustang Mach-E 1 gen. Extended Range 337 KM 248 kW automat nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie
oraz zwiększa się kultura pracy silnika.