logo

Chip tuning

Oferta modyfikacji

Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG

Przedstawiamy ofertę chip tuningu pojazdu Ford Kuga II z silnikiem 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG.

Pojazd
  • Marka Ford
  • Model Kuga
  • Generacja II
Osiągi
  • Silnik 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG
  • Moc silnika 163 KM
  • Moment obrotowy 340 Nm
  • Informacje ogólne
Zwiększenie mocy w Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG oraz inne modyfikacje pojazdów Ford Kuga II poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Ford Kuga II na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Ford.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG.

Koszt modyfikacji

Skontaktuj się z nami i zapytaj o cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG.

Rezerwacja

Chcesz wykonać modyfikację w pojeździe Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG? Zapraszamy do kontaktu z nami.

604 913 772

Rezerwacje

604 913 772

Centrala V-Tuning

  • Przebieg modyfikacji
Modyfikacja oprogramowania w Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Ford Kuga II lub sterownika silnika 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

  • Power deck
Power Deck dla Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Opcje modyfikacji: Ford Kuga II 2.0 TDCi 163 KM 120 kW DSG
Eko tuning
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 176 KM / 374 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 204 KM / 428 Nm +41 KM / +88 Nm wycena indywidualna