Od 3 kwietnia jesteśmy w posiadaniu najnowszej obciążeniowej synchronizowanej hamowni 4x4
Możliwości pomiarowe hamowni obciążeniowej VT?4/B2 EVO:
1) Tryb inercyjny: samochód jest rozpędzany na hamowni do wybranej przez użytkownika prędkości obrotowej, a następnie po wysprzęgleniu, samochód toczy się bez napędu aż do zatrzymania.
2) Tryb dynamicznego obciążenia: pomiar przebiega podobnie jak w trybie inercyjnym z tą różnicą, że hamulec elektrowirowy symuluje większe obciążenie zespołu.
3) Tryb stałych obrotów: pomiar polega na zrównoważeniu siły napędowej samochodu za pomocą hamulca elektrowirowego.
4) Tryb drogowy: samochód przyśpiesza w sposób zbliżony do warunków drogowych.
5) Cykle jazdy: możliwość wykonywania tzw. cykli jazdy wg samodzielnie skonfigurowanego schematu lub wybranego z dostępnej bazy (np. test EUDC polegający na symulacji jazdy w warunkach pozamiejskich)
Nasza hamownia została dodatkowo wyposażona w :
• Wentylator nadmuchowy (20.700m3/h)
• Wentylator wyciągowy (3.700 m3/h)
• Dodatkowy data logger sensorów (8 wejść)
• Czujnik AFR
• Czujnik ciśnienia doładowania
• Czujnik temperatury (termopara 0 -1200oC)
Komentarze: 0
Dodaj komentarz