Hamownia 4x4 model VT4/B2 EVO

Hamownia 4x4 model VT4/B2 EVO

Hamownia 4x4 model VT4/B2 EVO

Od 3 kwietnia jesteśmy w posiadaniu najnowszej obciążeniowej synchronizowanej hamowni 4x4 

                           Możliwości pomiarowe hamowni obciążeniowej VT?4/B2 EVO:

 1) Tryb inercyjny: samochód jest rozpędzany na hamowni do wybranej przez użytkownika prędkości obrotowej, a następnie po wysprzęgleniu, samochód toczy się bez napędu aż do zatrzymania.

 2) Tryb dynamicznego obciążenia: pomiar przebiega podobnie jak w trybie inercyjnym z tą różnicą, że hamulec elektrowirowy symuluje większe obciążenie zespołu.

 3) Tryb stałych obrotów: pomiar polega na zrównoważeniu siły napędowej samochodu za pomocą hamulca elektrowirowego.

 4) Tryb drogowy: samochód przyśpiesza w sposób zbliżony do warunków drogowych.

 5) Cykle jazdy: możliwość wykonywania tzw. cykli jazdy wg samodzielnie skonfigurowanego schematu lub wybranego z dostępnej bazy (np. test EUDC polegający na symulacji jazdy w warunkach pozamiejskich)

 

Nasza hamownia została dodatkowo wyposażona w :

 

• Wentylator nadmuchowy (20.700m3/h) 

• Wentylator wyciągowy (3.700 m3/h) 

• Dodatkowy data logger sensorów (8 wejść) 

• Czujnik AFR 

• Czujnik ciśnienia doładowania 

• Czujnik temperatury (termopara 0 -1200oC) 

Komentarze: 0

Dodaj komentarz