Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Audi TT 8S

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Audi TT 8S Coupe 1.8 TFSI 180 KM 132 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 250 Nm Chip: 189 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 250 Nm Chip: 209 KM / 295 Nm +29 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 250 Nm Chip: 198 KM / 278 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Coupe 1.8 TFSI 180 KM 132 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 250 Nm Chip: 189 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 250 Nm Chip: 209 KM / 295 Nm +29 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 250 Nm Chip: 198 KM / 278 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Roadster 1.8 TFSI 180 KM 132 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 250 Nm Chip: 189 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 250 Nm Chip: 209 KM / 295 Nm +29 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 250 Nm Chip: 198 KM / 278 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Roadster 1.8 TFSI 180 KM 132 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 180 KM / 250 Nm Chip: 189 KM / 263 Nm +9 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 180 KM / 250 Nm Chip: 209 KM / 295 Nm +29 KM / +45 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 180 KM / 250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 180 KM / 250 Nm Chip: 198 KM / 278 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Coupe 40 TFSI 2.0 197 KM 145 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 197 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 197 KM / 320 Nm Chip: 207 KM / 336 Nm +10 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 197 KM / 320 Nm Chip: 229 KM / 378 Nm +32 KM / +58 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 197 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 197 KM / 320 Nm Chip: 217 KM / 355 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Roadster 40 TFSI 2.0 197 KM 145 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 197 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 197 KM / 320 Nm Chip: 207 KM / 336 Nm +10 KM / +16 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 197 KM / 320 Nm Chip: 229 KM / 378 Nm +32 KM / +58 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 197 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 197 KM / 320 Nm Chip: 217 KM / 355 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Coupe 2.0 TFSI 230 KM 169 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 370 Nm Chip: 242 KM / 389 Nm +12 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 370 Nm Chip: 267 KM / 437 Nm +37 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 230 KM / 370 Nm Chip: 253 KM / 411 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Coupe 2.0 TFSI 230 KM 169 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 370 Nm Chip: 242 KM / 389 Nm +12 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 370 Nm Chip: 267 KM / 437 Nm +37 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 230 KM / 370 Nm Chip: 253 KM / 411 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Roadster 2.0 TFSI 230 KM 169 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 370 Nm Chip: 242 KM / 389 Nm +12 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 370 Nm Chip: 267 KM / 437 Nm +37 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 230 KM / 370 Nm Chip: 253 KM / 411 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Roadster 2.0 TFSI 230 KM 169 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 230 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 230 KM / 370 Nm Chip: 242 KM / 389 Nm +12 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 230 KM / 370 Nm Chip: 267 KM / 437 Nm +37 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 230 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 230 KM / 370 Nm Chip: 253 KM / 411 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Coupe 45 TFSI 2.0 245 KM 180 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 245 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 245 KM / 370 Nm Chip: 257 KM / 389 Nm +12 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 245 KM / 370 Nm Chip: 284 KM / 437 Nm +39 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 245 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 245 KM / 370 Nm Chip: 270 KM / 411 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Coupe 45 TFSI 2.0 245 KM 180 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 245 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 245 KM / 370 Nm Chip: 257 KM / 389 Nm +12 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 245 KM / 370 Nm Chip: 284 KM / 437 Nm +39 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 245 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 245 KM / 370 Nm Chip: 270 KM / 411 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Roadster 45 TFSI 2.0 245 KM 180 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 245 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 245 KM / 370 Nm Chip: 257 KM / 389 Nm +12 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 245 KM / 370 Nm Chip: 284 KM / 437 Nm +39 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 245 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 245 KM / 370 Nm Chip: 270 KM / 411 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S Roadster 45 TFSI 2.0 245 KM 180 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 245 KM   |   Moment obrotowy: 370 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 245 KM / 370 Nm Chip: 257 KM / 389 Nm +12 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 245 KM / 370 Nm Chip: 284 KM / 437 Nm +39 KM / +67 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 245 KM / 370 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 245 KM / 370 Nm Chip: 270 KM / 411 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S S Coupe 2.0 306 KM 225 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 306 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 306 KM / 400 Nm Chip: 324 KM / 424 Nm +18 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 306 KM / 400 Nm Chip: 352 KM / 468 Nm +46 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 306 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 306 KM / 400 Nm Chip: 337 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S S Roadster 2.0 306 KM 225 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 306 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 306 KM / 400 Nm Chip: 324 KM / 424 Nm +18 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 306 KM / 400 Nm Chip: 352 KM / 468 Nm +46 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 306 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 306 KM / 400 Nm Chip: 337 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S S Coupe 2.0 310 KM 228 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 310 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 310 KM / 380 Nm Chip: 326 KM / 399 Nm +16 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 310 KM / 380 Nm Chip: 360 KM / 448 Nm +50 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 310 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 310 KM / 380 Nm Chip: 341 KM / 422 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S S Coupe 2.0 310 KM 228 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 310 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 310 KM / 380 Nm Chip: 326 KM / 399 Nm +16 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 310 KM / 380 Nm Chip: 360 KM / 448 Nm +50 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 310 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 310 KM / 380 Nm Chip: 341 KM / 422 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S S Roadster 2.0 310 KM 228 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 310 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 310 KM / 380 Nm Chip: 326 KM / 399 Nm +16 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 310 KM / 380 Nm Chip: 360 KM / 448 Nm +50 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 310 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 310 KM / 380 Nm Chip: 341 KM / 422 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S S Roadster 2.0 310 KM 228 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 310 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 310 KM / 380 Nm Chip: 326 KM / 399 Nm +16 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 310 KM / 380 Nm Chip: 360 KM / 448 Nm +50 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 310 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 310 KM / 380 Nm Chip: 341 KM / 422 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S RS Coupe 2.5 400 KM 294 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 400 KM   |   Moment obrotowy: 480 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 400 KM / 480 Nm Chip: 420 KM / 504 Nm +20 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 400 KM / 480 Nm Chip: 464 KM / 566 Nm +64 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 400 KM / 480 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 400 KM / 480 Nm Chip: 440 KM / 533 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
benzyna Audi TT 8S RS Roadster 2.5 400 KM 294 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 400 KM   |   Moment obrotowy: 480 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 400 KM / 480 Nm Chip: 420 KM / 504 Nm +20 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 400 KM / 480 Nm Chip: 464 KM / 566 Nm +64 KM / +86 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 400 KM / 480 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 400 KM / 480 Nm Chip: 440 KM / 533 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Audi TT 8S Coupe 2.0 TDI 184 KM 135 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 380 Nm Chip: 199 KM / 418 Nm +15 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 380 Nm Chip: 230 KM / 479 Nm +46 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 184 KM / 380 Nm Chip: 212 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Audi TT 8S Coupe 2.0 TDI ultra 184 KM 135 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 380 Nm Chip: 199 KM / 418 Nm +15 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 380 Nm Chip: 230 KM / 479 Nm +46 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 184 KM / 380 Nm Chip: 212 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Audi TT 8S Roadster 2.0 TDI 184 KM 135 kW DSG wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 380 Nm Chip: 199 KM / 418 Nm +15 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 380 Nm Chip: 230 KM / 479 Nm +46 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 184 KM / 380 Nm Chip: 212 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł
więcej
diesel Audi TT 8S Roadster 2.0 TDI ultra 184 KM 135 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 184 KM   |   Moment obrotowy: 380 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 184 KM / 380 Nm Chip: 199 KM / 418 Nm +15 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 184 KM / 380 Nm Chip: 230 KM / 479 Nm +46 KM / +99 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 184 KM / 380 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
Power Deck
dla aut na gwarancji
Oryg: 184 KM / 380 Nm Chip: 212 KM / 448 Nm Koszt: 2200 zł